Gå til innhold

TES: Lurer på noen par ting(Oblivion)

Anbefalte innlegg

Altså har hørt en del ting som jeg er usikker på om er sant eller usant.

F.eks, det ble sluppet en 21min film av Oblivion for en tid tilbake som ble fjernet eller lagt ut ulovelig eller noe, hvis dette stemmer, hvorfor ble den fjernet? har sett denne filmen også, som bringer til et annet spørsmål, mener å ha hørt at masse av det som vises i filmen er fjernet fra spillet som snart skal slippes?

Har i lang tid tenkt på å skaffe Oblivion men har aldri helt fulgt med på utviklingen av spillet igjennom de siste måndene, og lurer på om det har skjedd noen store forandringer som vi har fått høre om, som enten folk har likt eller ikke vært så begistret over?

Det er alt jeg kommer på i første omgang værtfall =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså har hørt en del ting som jeg er usikker på om er sant eller usant.

F.eks, det ble sluppet en 21min film av Oblivion for en tid tilbake som ble fjernet eller lagt ut ulovelig eller noe, hvis dette stemmer, hvorfor ble den fjernet?

5774839[/snapback]

Videoen var lagd og kommentert av Bethehehda( :blush: ), men ble uautorisert lekket. Derfor var det ikke noe poeng å sliååe videoen. Litt rart egentlig. :dontgetit:

Det eneste som er fjernet, er soft shadows på objekter. Du måtte hatt en NASA-pc for å kjøre spillet i rimelig hastighet uansett.

Har skjedd mye vi har likt, blandt annet 10/10 i norske gamereactor, 93% i PC Gamer UK og 97% i et lite tysk spillbald.

Endret av Kris R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...