plex- Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Syns kamera virker veldig bra og i min prisklasse. så jeg har tenkt å kjøpe dette (om ingen har noen utrolig gode andre forslag eller andre kommentarer om det?). Men: 1. Vet noen når dette egentlig kommer i butikken? Alle nettbutikkene jeg har sett på har forskjellig gjettning på dato. (alt fra idag til 1. november på amazon.com). 2. Noen som har erfaring med kjøp av elektronikk fra utlandet? Skal til london 4. oktober.. pleier slikt å være billigere der? Noen bra internett butikker som det anbefales å handle fra? (utenom de norske) 3. Hvordan er det med moms på slikt når en handler i utlandet? Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Så vidt jeg vet er det ikke moms på digitalkamera dersom du kjøper i utlandet... bare tollgebyr. Skal ikke påstå noe uansett... Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Sjekk ut denne siden hos dagbladet så ser du hva som gjelder Lenke til kommentar
plex- Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Takk for hjelp... pratet med en kollega og han snakket om at om en er i utlandet og kjøper en ting er det ikke toll på varer under 5000? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå