Gå til innhold

Bli med på Oslo-Lan da !!

Anbefalte innlegg

Heisann...

Vil bare si at meld dere på i dag !!

Dette blir jo temmelig fett da.

Er GARRANTERT ikke bare fjortiser der, Europa mesterskap i spill - Bare gamle karer der :grin:

Uansett.....dette blir jo gøy da.

1 gig linje.......jeg sier ikke mer :razz:

(+ super-stabilt nett da)

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De forventet jo ikke at det skulle skje første året.

Men de håper det kommer til å skje.. blir jo bra nett, fete compoer osv så blir jo artigt.. ikke langt unna oslo heller.. :wink: selv om oslo-lan på lillestrøm blir litt rart.. må bare finne meg en måte å komme dit på nå.. hehe

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 14:08, skrev Menkromsen:

Er GARRANTERT ikke bare fjortiser der, Europa mesterskap i spill - Bare gamle karer der
:grin:

eeh, det blir garantert en haug med fjortiser der, og utover det så er det vel bare irc- og gamerhorer som drar på OL.

Er faktisk en sjanse for at jeg drar der (eller blir tvunget med der for å si det helt korrekt), men OL virker som et drittungelan for pappagutter fra bærum.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 15:12, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-09-24 14:08, skrev Menkromsen:

Er GARRANTERT ikke bare fjortiser der, Europa mesterskap i spill - Bare gamle karer der
:grin:

eeh, det blir garantert en haug med fjortiser der, og utover det så er det vel bare irc- og gamerhorer som drar på OL.

Er faktisk en sjanse for at jeg drar der (eller blir tvunget med der for å si det helt korrekt), men OL virker som et drittungelan for pappagutter fra bærum.

Ikke ta den negative tonen:) Du har et valg - enten kommer du, eller ikke! Værre er det ikke:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 22:08, skrev PIIIpower:

jeg skal ikke dit, bare fordi det heter OSLO lan og ikke ligger i oslo. Hadde det het Norges lan eller no' så... men ikke f a e n om jeg drar på "oslo" lan i skedsmo!

Da er du fa... meg sær !!!

Sykt da, samme hva navnet er da :razz:

Lenke til kommentar

Blir irritert av å høre på alle dere som klager på navnet....

HVORFOR klage på det. Nanvet kan ikke ha noe med om det er kult eller ikke!!!

Jeg skal der. Jeg skal ikke til OsloLan som fjortiss(17år) eller som gamer. Skal gjøre masse annet. Prøve meg på litt mer casmods og litt sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...