Eclipsed Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Heisann... Vil bare si at meld dere på i dag !! Dette blir jo temmelig fett da. Er GARRANTERT ikke bare fjortiser der, Europa mesterskap i spill - Bare gamle karer der Uansett.....dette blir jo gøy da. 1 gig linje.......jeg sier ikke mer :razz: (+ super-stabilt nett da) Magnus Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 har bestilt og reservert plass.. lenge siden jeg har vært på lan Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Bra :razz: Dette blir bare SÅ digg..... Gleder meg villt Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Nei folkens, dra på Tilt, i trondheim istede. Mye,mye skøyere.. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hadde tenkt meg dit siden det skulle være flere folk der en på tg . men siden det ikke blei no av så dropper jeg det.... blei lovet no annet en det som er Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Nye datan blir ikke ferdig før november, så jeg skal bare besøke... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 De forventet jo ikke at det skulle skje første året. Men de håper det kommer til å skje.. blir jo bra nett, fete compoer osv så blir jo artigt.. ikke langt unna oslo heller.. :wink: selv om oslo-lan på lillestrøm blir litt rart.. må bare finne meg en måte å komme dit på nå.. hehe Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg har plass Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg skal! Gleder meg:) Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 14:35, skrev neonX:Nei folkens, dra på Tilt, i trondheim istede. Mye,mye skøyere.. Tilt blir stort! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 14:08, skrev Menkromsen:Er GARRANTERT ikke bare fjortiser der, Europa mesterskap i spill - Bare gamle karer der eeh, det blir garantert en haug med fjortiser der, og utover det så er det vel bare irc- og gamerhorer som drar på OL. Er faktisk en sjanse for at jeg drar der (eller blir tvunget med der for å si det helt korrekt), men OL virker som et drittungelan for pappagutter fra bærum. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg skal dit! Har reservert plass, og 1gb linje er meget bra :smile: eller hva? Hvis en melder seg på så kommer dere flere. Bli med på Oslo-Lan! Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (Going to Oslo-Lan) Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 meldt meg på jeg og....klarte sef. og brenne opp hovedkortet mitt,cpuen og sikkert mye annet i går kveld da...finner vel på no :sad: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 15:12, skrev Anders Leipsland: Quote: Den 2002-09-24 14:08, skrev Menkromsen: Er GARRANTERT ikke bare fjortiser der, Europa mesterskap i spill - Bare gamle karer der eeh, det blir garantert en haug med fjortiser der, og utover det så er det vel bare irc- og gamerhorer som drar på OL. Er faktisk en sjanse for at jeg drar der (eller blir tvunget med der for å si det helt korrekt), men OL virker som et drittungelan for pappagutter fra bærum. Ikke ta den negative tonen:) Du har et valg - enten kommer du, eller ikke! Værre er det ikke:) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg skal dit... (om jeg kommer dit da, kan ikke ta tog med 19tommer og fulltower...) ...enjoy Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg skal ikke dit, bare fordi det heter OSLO lan og ikke ligger i oslo. Hadde det het Norges lan eller no' så... men ikke f a e n om jeg drar på "oslo" lan i skedsmo! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 22:08, skrev PIIIpower:jeg skal ikke dit, bare fordi det heter OSLO lan og ikke ligger i oslo. Hadde det het Norges lan eller no' så... men ikke f a e n om jeg drar på "oslo" lan i skedsmo! Da er du fa... meg sær !!! Sykt da, samme hva navnet er da :razz: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Nja... her er jo navnet totalt missvisende og fungerer som falsk markedsføring faktisk.. Oslo lan høre jo "kjempe" stort ut og wow og greier, så viser det seg at det ligger jo i lille lillestrøm 2 mil fra oslo grensa..... Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Blir irritert av å høre på alle dere som klager på navnet.... HVORFOR klage på det. Nanvet kan ikke ha noe med om det er kult eller ikke!!! Jeg skal der. Jeg skal ikke til OsloLan som fjortiss(17år) eller som gamer. Skal gjøre masse annet. Prøve meg på litt mer casmods og litt sånt... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Så enig, så enig :smile: Det blir fett uansett hva alle sier. Det er bare å melde seg på folkens !! EDIT: Skriveleif :smile: [ Denne Melding var redigert av: Menkromsen på 2002-09-25 13:21 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå