tore_v1 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Er, ennå, på jakt etter harddisk og ser at dere har implementert kr/gb, noe jeg mener er en helt genial funksjon.. Men, den kan bli enda bedre, hva om man kan sortere etter kr/gb? Det er bare snakk om småplukk, og jeg greier fint se hva som er hva, men så lenge det er et forbedringspotensial tillater jeg meg å foreslå dette.. Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Er, ennå, på jakt etter harddisk og ser at dere har implementert kr/gb, noe jeg mener er en helt genial funksjon.. Men, den kan bli enda bedre, hva om man kan sortere etter kr/gb? Det er bare snakk om småplukk, og jeg greier fint se hva som er hva, men så lenge det er et forbedringspotensial tillater jeg meg å foreslå dette.. 5774457[/snapback] har selv tenkt på å spørre om dette. synes dette er en god ide! Lenke til kommentar
amund Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei, sortering på kr/GByte vil komme etterhvert, men jeg tørr ikke gi noe konkret tidspunkt om når dette vil være på plass. Når vi implementerer dette blir det også mulig å sortere etter andre spesifikasjoner slik som responstider på skjermer. Mvh, Amund Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Übertrivelig! *skynde dere* Vel, jeg greier meg nok, som vanlig, men jeg tenkte at jeg fikk si fra for det. Bra jobbet! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 På en ikke-masete måte vil jeg bare spørre hvordan dette ligger an. Dette er utelukkende av nysgjerrighet, fordi jeg akkurat søkte etter en harddisk i prisguiden, ikke fordi jeg synes dere har brukt lang tid. Er selv en person med mye å gjøre, og har forståelse for at dere også har det. -Tore Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Vi har ikke gjort noe mer med dette siden sist, så jeg har dessverre ingenting nytt å komme med i denne saken. Men det hadde absolutt vært en tøff funksjon å få på plass :-) Mvh, Amund Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Er det mulig å få sotrtering etter karakter fra brukererfaringer? Hadde vært kjempekjekt Endret 8. mai 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Fett nok Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Gammal sak dette her, men jeg ser fortsatt ikke dette noe sted. Har hatt bruk for det mange ganger. Blir det noe av (eller har jeg bare oversett det?) -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå