Sigurdl Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Naboen forteller har sikkert fortalt denne historien 10 gonger. Har alltid drømt om å få sjå det ein gong:D Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så det er det han gjør i helgene, han FINNER folk og kjører dem hjem Dagens Gårsdagens Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var det noen fra kongsberg som tok på seg oppdraget eller? Vi vil ha bilde! Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Bildet er nevnt i kommentarene under denne artikkelen: http://www.dagbladet.no/2010/01/18/nyheter...ndring/9983955/. Er det noen med bruker hos dagbladet som kan gjøre litt detektivarbeid der? Kommentaren har overskriften: Ser ut som et "Stunt". Endret 18. januar 2010 av Slikape Lenke til kommentar
raristam Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bumper denne tråden fordi vi på jobben idag snakket om dette bildet... Noen som har funnet bildet? Jeg vurderer å spørre noen i VG om de kan finne det! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Bumper denne tråden fordi vi på jobben idag snakket om dette bildet... Noen som har funnet bildet? Jeg vurderer å spørre noen i VG om de kan finne det! Do eet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Er det snakk om den ekte gråtass traktoren fra filmene? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 nope Det er det eneste som kommer opp på nettet ihvertfall når jeg søker gråtass Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det er det eneste som kommer opp på nettet ihvertfall når jeg søker gråtass Tror den hendelsen skjedde så langt tilbake som til rundt slutten av 80tallet Husker godt den artikkelen og nyheten, samt bildet av en gammel krok på traktor, med håret "stivt vaiende" etter seg, ble blinket i en av de første fotoboksene av den typen vær kreativ i valg av søkeord, så kanskje .. denne tråden begynner jaggu å bli mosegrodd selv .. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Tror den hendelsen skjedde så langt tilbake som til rundt slutten av 80tallet Husker godt den artikkelen og nyheten, samt bildet av en gammel krok på traktor, med håret "stivt vaiende" etter seg, ble blinket i en av de første fotoboksene av den typen vær kreativ i valg av søkeord, så kanskje .. denne tråden begynner jaggu å bli mosegrodd selv .. Ah da vet jeg hvordan dem kom på ideen til gråtass serien:) gråtass i seg selv er jo en rip off til brum Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ah da vet jeg hvordan dem kom på ideen til gråtass serien:) gråtass i seg selv er jo en rip off til brum alt henger sammen ... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Gå til 25 sekunder. Endret 24. november 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det skjer på bygda ser jeg... 1 Lenke til kommentar
aandre-j Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Nå har det gått 9 år til, fortsatt ingen som har klart å spore opp dette bildet? Har også sett dette bildet for mange år siden og dette kom i prat nå på jobben. Fyr med langt hår rett bak med skibriller e.l. bildet i sort/hvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå