Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er ikke bare denne folk har sett da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er ikke bare denne folk har sett da? Nei jeg har et ganske bestemt bilde i hodet av hvordan det så ut, og han der ligner nok ikke. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Close, but no sigar. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I følge ryktene her på Vestlandet så foregikk denne hendelsen i Bømlofjordtunellen. Men ellers helt lik historie... Venter spent på bildet. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ahh, dette hørtes bare for bra ut. dette bildet må finnes. skal sjekke imorgen overalt hvor jeg vet jeg kan finne det. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Her er vertfall nummeret til Kviteseid lennsmannskontor om noen gidder ringe å høre om de har bildet Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Nei, ikke i en tunnell. Ute i friluft. Fyren satt på en gråtass, med et rutete skjerf på seg, spent ut med en ståltråd. Så skikkelig fake ut ved nærmere øyesyn. Så var det et sånn " fotoboksprint" med hastighet og slikt i det ene hjørnet. Fantastisk bilde. Jeg har lett etter bildet flere ganger, men har aldri funnet det. Tror det er så lenge siden at jeg hadde modemkoppkobling, men er ikke sikker. Endret 1. juni 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 BUMPÆR TRÅDEN!!!! Noen som har funnet bilde,eller ? Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg husker også dette bildet.. Tror det var i dagbladet el som noen nevner over her.. Usikker om jeg så det på nett eller på papir.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Litt ny info: Læreren min snakket om det. Skal visst henge på veggen inne på politistasjonen i Kongsberg. Han nevnte ikke at det var gråtass, han sa bare traktor. Elelrs helt lik historie som nevnt i tråden. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen tards fra Konsberg her eller som gidder og sjekke på snutstasjonen ? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Begynner å stille meg selv ganske skeptisk til im det bildet der faktisk eksisterer nå q: Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hva skjer med dere bruker 4 ÅR PÅ Å FINNE ETT BILDE!??? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Begynner å stille meg selv ganske skeptisk til im det bildet der faktisk eksisterer nå q: Jeg har sett bildet selv. Har også lett, men ikke funnet. Det er nesten slik at man bør gå ut i alle aviser med etterlysning, eventuelt leie privatetterforsker. Kanskje noen greier å spore det opp en vakker dag. Endret 10. januar 2010 av Slikape Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kanskje vi skal ringe Tore på sporet? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kanskje vi skal ringe Tore på sporet? OT: Tore Strømøy kjørte meg faktisk hjem fra fylla engang. Dog ikke i 260 kilometer i timen, og heller ikke på en Gråtass. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så det er det han gjør i helgene, han FINNER folk og kjører dem hjem 2 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så det er det han gjør i helgene, han FINNER folk og kjører dem hjem Dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå