Marvil Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Henta fra VW Audi-forumet..?Er i tilfelle derfor denne tråden eksisterer.. 5856470[/snapback] Håper og tror at tråden eksisterer for å finne det jævla bildet. 5856698[/snapback] Hehe, joda, men laget tråden her fordi man ikke klarte å oppspore den på VACN-forumet hvor jeg først leste om bildet.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Henta fra VW Audi-forumet..?Er i tilfelle derfor denne tråden eksisterer.. 5856470[/snapback] Håper og tror at tråden eksisterer for å finne det jævla bildet. 5856698[/snapback] Hehe, joda, men laget tråden her fordi man ikke klarte å oppspore den på VACN-forumet hvor jeg først leste om bildet.. 5856723[/snapback] I see! Jævla bildet pes...pes..., må finne , bare må finne det!......I`m going comp. ment. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, vis oss dette! Finn bildet asap Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bump en 2 år gammel tråd. wee. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bump en 2 år gammel tråd. wee. Takker så mye for at du også hjelper til å holde den oppe Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg også vil se bildet!! Men etterhvert som jeg googler meg fremover, virker det bare som om dette er en vandrehistorie, og at bildet aldri har eksistert. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fortsatt ingen som har bildet? :O Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Visste ikke at MC kunne utløse fotobokser? Meg bekjent har de skilt bak, og fotoboksene tar jo bilde forfra. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Er jo ikke skiltet som utløser fotoboksen. Har sett bilder i avisen av MC'er som passerer fotobokser i 160+ km/h på bakhjulet. Kun for å provosere of course, og de som tømte boksene bet på og publiserte bildene, hehe.. Så om det ikke går nå, så har det gått før. Håper noen finner bildet ja, selv om det minner om en røverhistorie når bildet skal være 11 år gammelt og ingen finner det. Endret 18. mars 2008 av LoCDoG Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Mener jeg har sett dette bildet. Mulig det er hjernen min som har kokt i hop en røverhistorie.. men men Jeg vil også se. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noe sier meg at det blir et veldig antiklimaks hvis noen noensinne finner bildet. i alle fall, artig reklamevideo. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kan bekrefte at dette bildet eksisterer, da jeg har sett det flere ganger. Dette er dog en del år siden. Hysterisk morsomt er det i alle fall Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 free bump. Vet at dette bildet var publisert i et blad kalt "traktor" for et til to år siden en gang. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) hmmm. Har hørt mange historier om dette bildet. SKAL FINNES!!! Nå tar vi sånn mangard på internett Endret 18. juni 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde vært morro å sett bilde ja Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Visste ikke at MC kunne utløse fotobokser? Meg bekjent har de skilt bak, og fotoboksene tar jo bilde forfra. Som mange har påpekt her, er skiltene helt urelevant til hvorvidt det taes bilde eller ei. De aller fleste "Norske" fotobokser tar bilde ved hjelp av trykksensorer i bakken, fra (ca) 6 til 12 stk. Det som bestemmer om bilde blir tatt eller ei, er hvor lang tid det går fra første sensor er utløst, til siste sensor utløses. Dette er en nokså presis metode, men blir unøyaktig over 200 km/t, i forhold til andre fotobokser som bruker radarmåling - disse kan ta bilder helt opp til 300 km/t før de regnes som unøyaktige. Fotobokser i statene tar forøvrig kun et bilde, i motsetning til de i Storbritannia som tar to bilder - ergo kan man si at det er lettere å snike seg unna boksene i statene - hvis du har et kjøretøy som kjører fortere en 350 km/t ..! Endret 23. juni 2008 av the Stig Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg merer jeg har sett det en gang, men det er lenge siden. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvis bildet har vært publisert i avis, eller blad, så kan man jo bare ringe dem. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Bildet finnes, jeg har sett det. Har også lett etter det flere ganger, uten å finne det igjen. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så mange innlegg, så mange som har sett det, men INGEN klarer å huske hvor! Kollektivt hukommelsestap ? Haha. Men fra spøk til Halvor, jeg begynner å bli sprø av å ikke få sett dette bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå