ErikBlodøks Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hei Jeg har: Xbox live abonnement 1x wireless Xbox 360 kontroller 1x wire Xbox 360 kontroller Problem: Jeg prøver å snakke med folk i spill på Xbox live, men hverken hører eller blir hørt. F.eks: jeg er i lobbyen hos en host i GRAW, jeg ser andre snakker pga chatting indikatoren ( snakkeboble). Jeg hører ikke hva de sier, og når jeg snakker kommer det ikke noe chattingindikator/snakkeboble. Jeg har også sjekket om jeg hører eller blir hørt i selve spillet ingame, noe jeg ikke blir. Jeg har sjekket Xbox Guide/personal settings/voice, alt ser ut til å være i orden. Jeg har restartet Xbox 360 konsollen og kontrolleren med Headsettet plugget i. Jeg har byttet mellom wireless og wire kontrollerene for å sjekke om det var noe med kontrolleren det var feil med. Når jeg har på meg headsettet, og plugger i headsettet til kontrolleren, så hører jeg et lite pip/dunk lyd.. Noe som forteller meg at høytaleren er i orden. Jeg har også skiftet på Xbox Guide/personal settings/voice fra "play through headset" til "play trough speakers" noe som forteller meg at det ikke er headsettet eller kontrollerene der er noe gale med.. Hva er feil her? Hva har jeg glemt? Ps: ja, jeg har sjekket volumjulet og mute/speak bryteren. REDIGERING: Jeg gikk på selve Live Accounten, og fant ut at jeg hadde sånn barne-instillinger på. Nå fungerer alt! Beklager emnet. Endret 18. mars 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Jeg har: Xbox live abonnement 1x wireless Xbox 360 kontroller 1x wire Xbox 360 kontroller Problem: Jeg prøver å snakke med folk i spill på Xbox live, men hverken hører eller blir hørt. F.eks: jeg er i lobbyen hos en host i GRAW, jeg ser andre snakker pga chatting indikatoren ( snakkeboble). Jeg hører ikke hva de sier, og når jeg snakker kommer det ikke noe chattingindikator/snakkeboble. Jeg har også sjekket om jeg hører eller blir hørt i selve spillet ingame, noe jeg ikke blir. Jeg har sjekket Xbox Guide/personal settings/voice, alt ser ut til å være i orden. Jeg har restartet Xbox 360 konsollen og kontrolleren med Headsettet plugget i. Jeg har byttet mellom wireless og wire kontrollerene for å sjekke om det var noe med kontrolleren det var feil med. Når jeg har på meg headsettet, og plugger i headsettet til kontrolleren, så hører jeg et lite pip/dunk lyd.. Noe som forteller meg at høytaleren er i orden. Jeg har også skiftet på Xbox Guide/personal settings/voice fra "play through headset" til "play trough speakers" noe som forteller meg at det ikke er headsettet eller kontrollerene der er noe gale med.. Hva er feil her? Hva har jeg glemt? Ps: ja, jeg har sjekket volumjulet og mute/speak bryteren. REDIGERING: Jeg gikk på selve Live Accounten, og fant ut at jeg hadde sånn barne-instillinger på. Nå fungerer alt! Beklager emnet. 5774410[/snapback] Prøvd i et annet spill? Er nemlig peoblemer med akkuratt det for veldig mange i graw... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå