Gå til innhold

Mista cdkey, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har mista min kjære cdkey til battlefield, har spilt siden i sommer og har sikkert kasta manualen, så når jeg formaterte hadde jeg ikke noen cdkey.

Hva kan jeg gjøre for og få den igjenn?

*rote i søppela har jeg prøvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingenting i programvaren som "sier fra" om det er warez eller ikke, så med mindre du graver frem ei kvittering som sier du har kjøpt spillet, har du ingenting egentlig. Man får ikke bare CDkeys i butikken ved å legge fram en historie. Da må de åpne en annen pakke og ta key fra den, og det gjør de ikke. Skrive mail til utviklerne er liten vits, når du ikke har noe bevis for at du har kjøpt spillet heller.

Kjøp det pånytt, koster ikke SÅ mye da.

Lenke til kommentar

Nei det er ingen måte. Ingen kan bevise at du har kjøpt spillet med mindre du har kvittering fra butikken. Det er bare umulig. Hvem som helst kan påstå at de har kjøpt spillet. Butikkene kan ikke bare gi fra seg cd-nøkler til folk som spør. Den må tas fra et annet spill, og da kan de ikke selge det.

Å kverulere med oss hjelper hvertfall ingenting :)

Skal utviklern bare slenge avgårde cdkeys på email til alle som har piratversjon og vil spille online? Jeg vet du ikke har det, men det er samme problemstillingen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei det er ingen måte. Ingen kan bevise at du har kjøpt spillet med mindre du har kvittering fra butikken. Det er bare umulig. Hvem som helst kan påstå at de har kjøpt spillet. Butikkene kan ikke bare gi fra seg cd-nøkler til folk som spør. Den må tas fra et annet spill, og da kan de ikke selge det.

Å kverulere med oss hjelper hvertfall ingenting :)

Skal utviklern bare slenge avgårde cdkeys på email til alle som har piratversjon og vil spille online? Jeg vet du ikke har det, men det er samme problemstillingen.

5774348[/snapback]

Finnes vel en logg som viser hvilken cd-key som ble brukt med den kontoen han har på battlefield.

Er vel bare å sende en mail til EA om at du har mista cd-key'en og trenger ny.

Lenke til kommentar

takk gud, en positiv sjel i verden! :)

Hvor kan jeg få sendt en sånnen mail?

*den søkeknappen ja*

Men det som også er problemet er at jeg har bare det lille coveret, plata og headsettet som følgte med. ikke kvitering heller!

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

Det skjønte jeg ikke, jeg har ikke de lagt inn. Har bare mappene og filene som var der før jeg formaterte, altså hadde lagt det inn på en annen harddisk!

hifiking: skal prøve og sende inn den, hvis jeg ikke får det til.

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...