aldrimerforum Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har hørt om dette. Noen som har hørt det samme? Går visst fra bergen. En får 2 timer opphold i england, så er returen. Finner det bare ikke på nettet!! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Forrige gang jeg var i England betalte jeg 250 kroner tur/retur for flybiletten, inkl. alle avgifter. Dette var riktignok til Stansted, og uten bil koster det fort en god del å komme seg inn til London sentrum. Forresten, går båten fra Dover? 2 timer er i alle fall nok tid til å se det som er verdt å se der Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: HoVeSkOt skrev (2002-09-24 14:02):Har hørt om dette.Noen som har hørt det samme?Går visst fra bergen. En får 2 timer opphold i england, så er returen.Finner det bare ikke på nettet!! Betalte 190kr fra stavanger, Men det gjelder nok ikke nå lenger er eg redd. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Se her: http://www.fjordline.no Quote: Vær rask og få med deg et ShoppingCruise til England fra KUN kr 390,-Avreise fra Bergen mandag 30.09 kl 12.00, Haugesund kl 16.00 eller Stavanger kl 19.00.I slutten av måneden gir vi deg et rimelig tilbud på en tur til England. Ankomst i Newcastle er tirsdag kl 13.00, og du har god tid til handling i land. skipets avgang er kl 18.30. Prisen er per person og gjelder reise t/r i lugarkategori T2Turkode: EC 610For bestilling kontakt Fjord Line Booking på tlf 815 33 500 LeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå