Gå til innhold

Fjernet 60kilo mage

Torjus

Anbefalte innlegg

Dette er noe av det SYKESTE noen gang har sett i hele mitt liv! :blink:

Link: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article587838.ece

Kvinnen ble operert ved sykehuset Cruces i Vizcaya-provinsen i Spania. Operasjonen er banebrytende: Den største fettsvulsten som er opererte vekk tidligere, veide ikke mer enn 25 kilo.

Operasjonen varte i ni timer, og legeteamet måtte benytte seg av kraner for å løfte opp magen til kvinnen slik at de kunne komme til for å operere henne, opplyser spanske IBL News ifølge Aftonbladet.

Til sammen ble 60 kilo fett, væske og hud fjernet fra kroppen til kvinnen.

Nå må hun lære seg å gå på nytt, ettersom hun lenge har vært så overvektig at hun ikke kunne bevege seg. Om natten har hun vært nødt til å sove på siden med magen liggende på et bord ved sengen.

Kvinnen har bedt om å få være anonym, men ønsket selv at historien hennes skulle bli kjent, slik at andre i samme situasjon ikke venter like lenge som henne med å oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En respektabel pondus det der.

5774290[/snapback]

Tenkte mer på damene Jokke i Pondus prøver å sjekke jeg da. Men fra spøk til revolver. Hun må jo være dritgod i idrett der det gjelder å ha en lavt tyngdepunkt?

5774396[/snapback]

Når du ikke kan gå. :blink:

Men det der var bare ekkelt. :sick:

Lenke til kommentar
Har sett noe lignende på TvNorge. Tror den svulsten var større (faktisk)

5774351[/snapback]

såg det eg og. men det var en svulst, dette er fett.

EDIT. sorry dobbeltpost.

5774822[/snapback]

Aaah..jeg ser det nå. Jeg leste bare svulst. Hva er en fettsvulst??

Lenke til kommentar
Hvordan har hun blitt sånn? Hun må jo ha skjønt en gang på "veien" at det kanskje ikke er helt bra for kroppen hennes?

5775082[/snapback]

Hun var sikkert for flau til og gjøre noe med det.. Men fy faen det der var syke greier

Lenke til kommentar
Kvinnen har bedt om å få være anonym, men ønsket selv at historien hennes skulle bli kjent, slik at andre i samme situasjon ikke venter like lenge som henne med å oppsøke hjelp.

;)

-

Hun ser ikke overvektig ut ellers, så selv om jeg ikke kjenner noe til dette med fettsvulster så skulle jeg vel gjette at det er snakk om noe "feil" i kroppen hennes som gjør at fett lagres der.

Lenke til kommentar
Men fy faen det der var syke greier

5775114[/snapback]

Det var det!

*være glad i magen sin*

De som lurer på hvordan den ser ut i forhold til hennes, spør Fredrik eller Kaiern..

5775124[/snapback]

skryte post? :p

Du kunne vel ikkje postet bilde her :dribble::dribble: hehe :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...