Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Lastet ned bitcomet for tre uker siden for å laste ned torrent.-filer. Kunne ønske jeg aldri hadde gjort det, for det har bare vært trøbbel siden det.

Jeg har avast! og den har stadig vekk gitt beskjed om virus (som jeg har da har slettet) Plutselig begynte startsiden min å endre seg til "findthewebsiteyouneed.com" og et program som heter Winfixer ville til stadig fikse maskinen min. Forsto at det måtte være virus og prøvde å trykke det vekk med varierende hell. For et par dager siden, ville dataen min plutselig ikke gå online lengre! Prøvde med både Internet Explorer og Mozilla Firefox. Gikk inn på BitCometen og fant ut at den har en innebygget nettleser. Der virker internett! Det er noe hakkande gale her og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil gjerne slette BitComet, men da kommer jeg meg kanskje ikke på nettet igjen?

Har slettet alle virus Avast! viser (noen virus kommer kommer om-igjen og om-igjen)

Hva bør jeg gjøre?

Jeg vet at jeg burde prøve noen av tipsene her inne, men jeg måtte bare poste et innlegg så lenge "viruset" lar meg gå online.

Takk for hjelp fra kloke hoder!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Takker for svar. Jeg har prøvd tipsene i den fine sikkerhetsguiden og det hjalp! Brukte bla ad-aware.

Nå kan jeg gå på Internett igjen! Og nettet går mye raskere. Avast! kommer fortsatt opp med virusmeldinger i ny og ne, men jeg er bare glad for at alt funker som det skal jeg:)

Lenke til kommentar

Er det fortsatt folk som bruker bitcomet? :ohmy:

Men fra spøk til alvor. Har brukt bitcomet mye selv, men det er lenge siden. Skifta når alle bugsene ble oppdaget og den ble banna fra de fleste trackere. Hadde aldri virusproblemer, så tviler på at det har noe med bitcomet å gjøre. Er nok noe annet. Ser ut som du har nok av folk til å hjelpe deg ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...