MasterCard Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann, jeg har tenkt til å oppgradere pcn min + å få det inn i en shuttle(eller andre merker da seff, bare d er en slik en liten pc ) Jeg trenger nytt skjermkort(hvis d ikke blir for dyrt), ny cpu, kansje nytt lydkort og muligens 1 ny rambrikke) Før oppgradering har jeg: AMD Athlon XP 2600+ 1,92 GHz Sapphire Radeon 9600 Atlantis 2 x 512 Kingston Ram brikker Inigrert Lydkort Vet faktisk ikke helt hvilken harddisk jeg har :S skal prøve å finne ut Har dvdbrenner osv også, men d vet jeg heller ikke helt hvilke jeg har (finnes d program som kan finne d ut? isåfall noen som kan gi meg - thx =) Som sagt så vil jeg oppgradere pcn litt, men hoved elementet er at jeg vil skaffe meg shuttle. Håper noen kan gi meg noen forslag, som ikke blir så alt for dyre og som funker fint til spilling o.l Tusen takk for alle svar, bare kom med spørsmål hvis d er noe dere lurer på. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du burde si hva du skal bruke den til, og budsjetet ditt! Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 ja seff, skal brukes hovedsaklig til gaming (cs for d meste). Sjermkortet som jeg har nå, funker til cs helt fint, og hvis d blir for dyrt trenger jeg bare en vifte til sjermkortet(har tenkt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302941 ) vet ikke akkuratt hvor dyrt dette er for tiden, men hvis d hadde vært mulig; så under 5-6000kr =) -Takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 forskjellige shuttles http://www.ex-astris-scientia.org/schemati...uttle-chart.jpg hvor skal du hen? Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 forskjellige shuttleshttp://www.ex-astris-scientia.org/schemati...uttle-chart.jpg hvor skal du hen? 5774314[/snapback] hva mener du? Den linken funker forresten ikke =) Noen som har noen fine forslag? =) -Takk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 jeg tenkte jeg skulle sette opp et forslag.. men har ikke tid akkurat nå.. det kommer sikkert opp da jeg er hjemme i natt/ morgen tidlig! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Forslag: Kabinett: AOpen XC Cube EZ482 2583 kr CPU: AMD Athlon 64 3700+ 1737 kr Minne: Kan du beholde det du har? Skjermkort: Sapphire Radeon X1600 XT 256 MB 1405 kr Totalt: 5725 kr Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 jo takk for forslaget, ser veldig bra ut, men sikker på at det kortet får nok strøm og plass i det kabinettet der? Gjerne kom med flere forslag =) -takk Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Efikkans oppsett skal funke det, men om du er redd for viftestøy har du et lite problem. Husker jeg ikke feil er skjermkortplassene i de kabinettene der lokalisert helt på venstre side, slik at en ny og stor kjøler ikke vil passe. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Efikkans oppsett skal funke det, men om du er redd for viftestøy har du et lite problem. Husker jeg ikke feil er skjermkortplassene i de kabinettene der lokalisert helt på venstre side, slik at en ny og stor kjøler ikke vil passe. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 skru ned rpm på orginalvifte funker jo fint det også! etter jeg skrudde ned viften på mitt 6600GT er det psu'n som bråker mest i shuttlen min Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 funker APG skjermkort i de nye hovedkort-tingene? pci-express eller hva d er!?? -Takk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 et AGP kort kan ikke brukes i en pci-express slott nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå