prima-k Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Skal kjøpe meg nytt digital speilreflekskamera, men vil helst ikkje handle i netthandel. Har nokon forslag på ein god fotobutikk i Vestfold og omegn? Eg bur i Stokke. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 http://www.gulesider.no ? Lenke til kommentar
olemm Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Min subjektive vurdering som tidligere vestfold-beboer: Ta toget eller bilen til Oslo og gå på Fotovideo. Der har de alt i butikk, det er billig der, og de har stort sett alltid alt inne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Skal kjøpe meg nytt digital speilreflekskamera, men vil helst ikkje handle i netthandel. Har nokon forslag på ein god fotobutikk i Vestfold og omegn? Eg bur i Stokke. 5773951[/snapback] Det finnes jo en del elkjøpbutikker i vestfold - disse fører iallefall de billige speilrefleksene, eos350, d50, eos30, olympus e500 o.l. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 I Vestfold har du vel Euronics, Expert, Elkjøp, Fotoknutsen, Preus foto osv... mange å velge mellom. Siden du bor i Stokke så er det vel en Expert eller Elkjøpbutikk i stokke som hvertfall kan skaffe kameraene til deg. Vil du se på kameraene har du jo både Expert og Elkjøp i Tønsberg. (+ noen fotobutikker...) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Siden du bor i Stokke så er det en nettbutikk jeg allikevel ville vurdert. Netshop.no Du kan hente og betale varen på lageret dems på Fokserød (OBS) + Du får med en sjokolade på kjøpet Lenke til kommentar
BMP Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Siden du bor i Stokke så er det en nettbutikk jeg allikevel ville vurdert. Netshop.noDu kan hente og betale varen på lageret dems på Fokserød (OBS) + Du får med en sjokolade på kjøpet 5789417[/snapback] oi, nesten som jeg skulle tatt turen fra Stavanger til vestfold bare pga. sjokoladen Heia Netshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå