Blueknight Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Her kommer mitt bidrag til prosjektsidene. Link til kommentar side: LINK! Startet med et Silverstone kabinett. Satt i en NortQ strømforsyning, MSI hovedkort, 1 gig ram og selfølgelig AMD 64 (3500). Dette er rene julaften! Tomt kabinett. Fjeren orginale kabinett vifter, byttet til Papts 120mm vifter. Stor CPU kobber vifte.. First test! BF2 jaa.....!! Endret 18. mars 2006 av Blueknight Lenke til kommentar
Blueknight Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) NorthQ strømforsyningen gikk rett vest. Jeg reklamerte og fikk ny Thermaltalke tilbake 420w. Dette burde holde. Har satt i litt mere ram også! Nå har jeg4 stk Crucial BallistiX CL2.5 512ram. Med andre ord 2 gig ram..! Endret 18. mars 2006 av Blueknight Lenke til kommentar
Blueknight Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Så var det igang med oppgradering: Komplett Waterchill vannkjølings system. Så var det ut med den gamle jævlige vifte og inn med kjøleblokker. Lillebror må få prøve seg litt på pc mekking Fikk ikke plass til vannkjølingsblokka til chipseten. Da ble det passiv Zalman kjøling. Endret 18. mars 2006 av Blueknight Lenke til kommentar
Blueknight Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Så var det til for litt shopping igjen. Sånn så det ut, ikke fornøyd. Ut med gammel harddisk hodler og inn med lianlie system. Gjett hva som nå må fylles på... PS: ikke dumt å ha på litt Aquasafe! Så er det på tide å skjule kabler o.l. Resultalt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå