Gå til innhold

Trenger hjelp med en "kjempe" (Prince of Persia)

Watillan

Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite dilemma og fant endelig en side der jeg kan spørre om hjelp.

Jeg har komt ett lite stykke ut i spillet. og skal slås mot to fyrer, en med et sverd og en med en stor øks. (det er rett etter at jeg har kjørt "hest og vogn".

Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal slå dem. det var en gang den ene av dem satte fast øksen sin i bakken og da kunne jeg angripe, men jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til :ermm:

Kan noen hjelpe meg?

post-96025-1142703121_thumb.gif

Endret av Play-Station-user
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konsentrer deg om han med øksen.. Når han skal til å slå deg, så rull unna! Da vil han sette øksen fast i bakken, og du vil få sånn slow motion greie. Det må du gjøre en 3 ganger, eller noe i den duren. Mer Husker jeg ikke, lenge siden jeg rundet det. Men jeg lærte det av en boss guide som ligger her på forumet, men jeg finner den ikke igjen.

Håper det hjalp. :)

Lenke til kommentar

Hei,

Du konsentrerer deg om han som ikke har øksen. Sloss mot han som du vanligvis gjør. Legg da merke til at han andre med øksen kommer med et hoppe angrep. Du skal da idet han hopper mot deg, rulle vekk. Dette medfører at han setter øksen fast i bakken. Deretter går du rolig mot han og angriper han (bakfra). Etter et par runder med dette vil du få sånn "slow-motion" greie på han ved samme fremgangsmåte. Da tar du knekken på begge hvis jeg ikke husker feil

-konge spill btw! :thumbup:

victurus!

Lenke til kommentar
Hei,

Du konsentrerer deg om han som ikke har øksen. Sloss mot han som du vanligvis gjør. Legg da merke til at han andre med øksen kommer med et hoppe angrep. Du skal da idet han hopper mot deg, rulle vekk. Dette medfører at han setter øksen fast i bakken. Deretter går du rolig mot han og angriper han (bakfra). Etter et par runder med dette vil du få sånn "slow-motion" greie på han ved samme fremgangsmåte. Da tar du knekken på begge hvis jeg ikke husker feil

-konge spill btw!  :thumbup:

victurus!

5774772[/snapback]

Okei, da glemmer du det jeg sa. Og konsentrer deg mot han med sverdet istedenfor ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...