PsychoDevil98 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hei I mitt EPoX EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra,ATX hovedkort fulgte det med såkalte heatsinks. Jeg lurer på hvor og hvordan de skal settes på, siden det står fint lite i manualen til hovedkortet. Hvordan virker de på tempraturen egentlig? Fint om noen kunne skrive en liten guide til meg MvH PD Endret 18. mars 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har ikke sett dem, men regner med at det er vanlige med dobbeltsidig tape? Om ikke må du bruke termisk lim til å feste de. Det er ikke nødvendig å montere dem om du ikke overklokker, skal du montere dem så bare føl deg fram til de varmeste komponentene. Vask helst komponentene med isopropanol / rødsprit først. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 De er med dobbelsidig teip, ja. Kan jeg feste de til det komponentet jeg vil da? Hvordan feste på en cpu? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja, du kan feste på hvilken komponent du vil, regner med at de er alt, alt, alt for små for å bruke på en CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå