Gå til innhold

2 tips til forbedring av prisguide

Anbefalte innlegg

Hei!

Her er 2 tips som jeg synes kunne gjort prisguiden bedre:

1:

Er det mulig å legge til en funktion i handle listen i prisguiden at man kan velge butikk fra en "rullgardin" liste? og at prisen da blir den til den valgte butikken?

2:

Er det mulig å gjøre sånn at man kan legge til en(eller flere) egendefinerte produkter, sånn at man da kan skrive hva det er + pris på varen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres bra ut. skjønt eikkje helt meningen med nr.2 men nr1. var et bra forslag :)

5773872[/snapback]

prøver å beskrive med dette bildet.

hvet ikke hvordan jeg skal forklare det. :(

se på nederste linjen...

meningen er at det skal vere txt boxer, å at anntallet skal gannges med pris pr. stk. å "svaret" skal stå på "linjesum"

post-88244-1142708648_thumb.jpg

Endret av Bowman
Lenke til kommentar

Forslag 2 var ikke så dumt nei, men det første finnes det jo en løsning på. Prisene i listen du ser på toppen er laveste pris for alle produkter for seg. Denne er nødvendig slik at man ser hvor billig man faktisk kan få et komponenet. Lenger ned på siden listes alle (?) butikker opp med deres faktiske priser på tilgjengelige produkter. Der er det bare å finne sin favorittbutikk og se hvor dyr den er i forhold til billigste butikk. Listen er vel sortert stigende på totalpris, så den fungerer ypperlig til sammenligning.

Lenke til kommentar
Forslag 2 var ikke så dumt nei, men det første finnes det jo en løsning på. Prisene i listen du ser på toppen er laveste pris for alle produkter for seg. Denne er nødvendig slik at man ser hvor billig man faktisk kan få et komponenet. Lenger ned på siden listes alle (?) butikker opp med deres faktiske priser på tilgjengelige produkter. Der er det bare å finne sin favorittbutikk og se hvor dyr den er i forhold til billigste butikk. Listen er vel sortert stigende på totalpris, så den fungerer ypperlig til sammenligning.

5780468[/snapback]

Er det mulig å få denne(1.) /disse funktionene i prisguiden?

hadde hvert fint :)

tatt litt tid før jeg fikk postet dette pga. masse skolearbeid :cry:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Funksjon nummer 1 har du vel allerede i prisguiden siden handlevognene listes med innhold for den enkelte butikk sortert med billigste først.

Funksjon nummer 2 har jeg vurdert å legge inn, men er litt usikker på hvordan det bør gjøres i forhold til den enkelte butikk. Regner med at de varene man legger til må dukke opp på samtlige butikker (uavhengig av om butikken faktisk har varen eller ikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...