TheMatrix Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Noen som har erfaring med denne ; http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=203 Jeg lurer bla. på om det er mulig å skifte ut led'ene (Kunne tenke meg en annen farge. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 De kan du nok bytte ja :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ikke for å leke bedreviter her, men man kan vel bytte ut LED på _alt_ man har av LED maskineri Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 15:26, skrev Baltazar:Ikke for å leke bedreviter her, men man kan vel bytte ut LED på _alt_ man har av LED maskineri Litt presisering, kan jeg skifte disse uten at det krever inngående elektronikk kunskap ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Elektronikk kunnskaper er ikke så nødevendig vil jeg tro. Her kan du lese en guide på hvordan du skal skifte LED's på en CD Rom Techwarelabs LED MOD Guide Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Takk for hjelpen :smile: Selv en novise som meg bør kunne få til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå