Gå til innhold

TES: Følg Oblivion. LIVE NÅ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller lagger det gull og grønne jævler?

5773668[/snapback]

 

Den er nede nå :(

Fikk sett mye bra. Så hvordan starten er og hvordan det er i byen :)

 

Venter på at video skal komme opp igjen nå

 

EDIT: Den er oppe igjen! :dribble:

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller lagger det gull og grønne jævler?

5773668[/snapback]

 

Den er nede nå :(

Fikk sett mye bra. Så hvordan starten er og hvordan det er i byen :)

 

Venter på at video skal komme opp igjen nå

5773698[/snapback]

 

 

Puh. trodde det var bare dataen min som det var noe tull med. satt å reiv meg i håret av frustrasjon.

Lenke til kommentar

Webkameraet er tatt ned, og kommer ikke opp igjen heller. Fyren som satte det opp fikk beskjed fra Bethesda at det ikke var lov :p

 

Hi guys. Bad news I'm afraid. I just checked my messages and there was a pretty threatening one from Bethesda saying that they don't want me broadcasting the webcam anymore. I've made some videos, but I'm going to check with them before I get them uploaded.

 

I guess they're not happy with me promoting the game for whatever reason.

 

So I'll mail them about the videos and there is still the hands-on to look forward to.

 

 

Har lest igjennom DENNE tråden på xbox.com. Han sier han kommer kanskje til å legge ut et par videoer senere, hvis han får lov av Bethesda. Han svarer også på spørsmål fra folka der, så vi får litt info her og der. Har ikke sett noen spoilere til nå. :thumbup:

Lenke til kommentar

What: GameSpot Live Gameplay Marathon, featuring The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox 360)

When: Monday, March 20, 6:00 p.m. PT - Tuesday, March 21, 6:00 a.m. PT (subject to change...but what could possibly go wrong?!)

Why: Because it's better than a case of the Mondays. And because we know you want to see and play Oblivion as much as we do.

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...