Mr.M Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Dette må være dyreste webshop når det gjelder porto/oppkrav/eksp.gebyr?! La inn bestilling på noe småtteri som ikke veier no særlig, og gebyrene ble kr.197,- Pluss at det står at Posten krever inn kr.10,- når man henter pakken. Det har jeg heller aldri opplevd med andre webshopper. Skjekka hos Komplett, de skal ha kr.105,-, PS Data skal ha ca. kr.130,- (men de har desverre ikke varene jeg skal ha..) Ser at Databutikken.com får noenlunde hederlig omtale her på forumet, men er det ingen som reagerer på de dyre omkostningene der? Eller har de nettopp satt opp prisen på gebyrer?? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Fordi Databutikken.com ikke er norsk? :smile: Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hmm. Tror jeg betalte ca 135 kr i februar når jeg kjøpte hele min maskin derfra. Kan jo tenkes at de ikke vil ha kunder som bare bestiller småe billige deler som de ikke tjener noe særlig på? Går jo med like mye papirarbeid på en liten ordre som på en stor... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 14:17, skrev TuMaz:Kan jo tenkes at de ikke vil ha kunder som bare bestiller småe billige deler som de ikke tjener noe særlig på? Er vel neppe det som er forklaringen. Man (skal) tar det det koster å sende, det skulle jo ikke være noe problem. Ingen andre webshopper heller som har en slik prasksis. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Sendte mail til Databutikken.com å spurte. Her er det "opplysende" svaret jeg fikk..; [..]-----Ursprungligt meddelande----- Från: xxx xxxx [mailto:[email protected]] Skickat: den 24 september 2002 13:21 Till: [email protected] Ämne: DB_CONTACTNO Ordernr: msg: Hei, jeg hadde tenkt å legge inn bestilling på noen varer, men ser til min forskrekkelse at dere skal ha nesten kr.200,- i port/oppkravsgebyr! Varene jeg skulle bestilt veier nesten ingenting. Hvorfor har dere så mye høyere porto/oppkrav/ekspedisjonsgebyr/ i forhold til andre webshopper?? Har skjekket andre webshopper, og de tar rundt kr.104, - 140,- i porto/oppkrav/eksp.gebyr. Jeg vil gjerne handle hos dere da jeg ikke kan finne de varene jeg skal ha andre steder, men kanskje ikke for enhver pris. Kan jeg betale på forskudd å få rimeligere gebyrer(?) Mvh. xxxx Below is the result of your feedback form. It was submitted by xxx ([email protected]) on Tuesday, September 24, 2002 at 13:20:38 Hei! Vi tar endast betalt vad speditören debiterar oss. Mvh Tony /DB ----------------------------------------------------- Så vet vi det? :smile: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Dessuten har Itbutikken som heller ikke er norske like syke fraktpriser som Databutikken! Iallefall ikke sist gang jeg sjekket... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det sier seg jo selv at å bestille fra utlandet koster mer enn å kjøpe i norge? Betalte heller aldri så mye sist jeg handlet der da. Økte fraktpriser i sverige kanskje:)? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Sikkert på grunn av økte avgifter i Svergie. Spesielt på export til norge.. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå