Chrisss Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har en 3 ghz Northwood vist jeg bytter til en 3 Prescott vil jeg få no bedre ytelse av den eller ? eller hvem er best ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du vil ikke merke noe særlig, selv om Prescott har mer cache. Faktisk er Prescotter noe drit å overklokke ift. Northwooder. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Og i tillegg til det oysfaerg sa kan jeg legge til at Prescottene er ofte veldig varme.... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Faktisk er Prescotter noe drit å overklokke ift. Northwooder. 5773409[/snapback] Presist formulert.. Regner med at 'drit' i denne forbindelse betyr vanskelig. @stock yter dise to cpuene omtrent identisk. Det er når man overklokker disse to man ser at Prescotten drar i fra Northwooden. Det finnes allerede en fyldig tråd om dette her på forumet (se Prosessor/overklokking). Har hatt begge (NW 3,4 & Prescott 3,2) sistnevnte går på 4.2 Ghz 24/7 - prøv det med en NW.. mvh r.- Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 så Prescotter er litt bedre å kan cloke bedre en Northwoode! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tror nok både Northwooder og Prescotter klokker bra. Det som er dumt er at du som regel må ha veldig bra kjøling for å klokke en Prescott langt. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 sånn jeg forstod så var northwood mellom 2ghx og 3ghz grovt sett og prescott var mellom 3ghz og 4ghz så når de lager disse cpuene, så er det en serie 2 2.2 2.4 2.6 2.8 3.2 3.4 northwood 3 3.2 3.4 3.8 max prescott akkurat som med slekta noen får det til noen blir alkoholikere. men en alkoholiker kan også overklokkes, ta fra han flaska, sett han på anstallt (heatpipe/vannkjøling) øk livsenergien(volten) så sviver alkisen den siste cpu i sin klasse vil vel i utgangspunktet ha verst for å overklokke en den minste arrested Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 sånn jeg forstod så var northwood mellom 2ghx og 3ghz grovt settog prescott var mellom 3ghz og 4ghz så når de lager disse cpuene, så er det en serie 2 2.2 2.4 2.6 2.8 3.2 3.4 northwood 3 3.2 3.4 3.8 max prescott akkurat som med slekta noen får det til noen blir alkoholikere. men en alkoholiker kan også overklokkes, ta fra han flaska, sett han på anstallt (heatpipe/vannkjøling) øk livsenergien(volten) så sviver alkisen den siste cpu i sin klasse vil vel i utgangspunktet ha verst for å overklokke en den minste arrested 5785623[/snapback] Hahahaha, artigste på lenge :!: Bytt ut spritflaska med dunk LN2, stapp en evap i rævva på han og se, en aspirerende jusstudent (sry for off-topic) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå