BMP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har en samsung SGH E700 som spør etter nettverkslås. Noen som vet hva man skal gjøre. Telefonen er jo over to år gammel så det er jo ikke snakk om operatørløs så vidt jeg forstår. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 *Bump bump bump*! Ingen som vet hva som skal til for å få denne telefonen til å funke. Eller er det slik som med alle Samsungtelefoner, DRIT..? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det har ikke noe å si hvor gammel den er. Operatørlåser forsvinner ikke av seg selv. Ble den kjøpt som en låst telefon? Bruker du en annen operatør? Hvilken operatør er den låst til? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg vet ikke om den ble kjøpt som en låst telefon men den funker greit på Tele2, men telenor og andre operatører funker ikke. Da står det at jeg må legge inn nettverkslås, prøver meg med 0000 elelr 1234 men den sier at det er for lite tall. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Det tyder jo på at den er SIM-låst til Tele2. Ha klar IMEI, ring 02000 og spør etter koden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå