BareGjest Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Vet ikke om jeg poster i riktig forum nå - men i så fall kan bare moderator flytte tråden ellerno. Er iallefall på let etter en gps bluetooth modul til mobilen min - er interessert i hva folk har erfaringer med samt pris? Den billigste jeg har sett pr. idag var en hos clasOhlson til 1200,- ellerno - så også på Holux GPSslim til 1800,- Går det an å få disse duppedittende billigere eller koster det såpass å være kar? Vet at Bluetooth er dyrt å lisensiere - finnes det kabelbaserte gps moduler til 6680? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 nei nå må det bumpes litt Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det koster å være kar, samt så er det faktisk kvalitetsforskjeller ute å går også. Den Holuxen har eg solgt mange av, og den er, tørr eg å påstå, noe av det beste som er å finne i butikkhyllene(den er liten, lett, kraftig og lang batterilevetid samt du kan bruke batteriet i visse nokia telefoner/evnt bytte). Og i tillegg, kjøper du USB kabelen som ekstra, får du en USB GPS som kan brukes samtidig. Om du ikke velger Holuxen, velg hvertfall en GPS med SiRF-chip. Disse har langt bedre mottakere og er kjappere generelt sett. Eneste GPSen som eg har sett er kjappere er den som er innebygget i HP HW6500-serien. Men der er det vel mye pga softwaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå