Kurdt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg er den heldige eieren av et splitter nytt grafikkort, men sliter med et problem... Modellen er Powercolor Radeon X800 GT, med PCI express og greier, og allt fungerer fint. Unntatt èn ting; Når jeg starte opp mitt favorittspel (World of Warcraft) får jeg kanskje 3 minutter spilletid, før grafikken hoster, og tilslutt svartner skjermen. Da må det restartes, før alt annet fungerer fint igjen. Hva tror dere kan være feil? Mvh Kurdt Lenke til kommentar
Kurdt Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Unnskyld idiotien min, men jeg er ikke veldig skarp på sånt, hvordan gjør man det? Alt jeg vet er at vifta går greit og raskt, og kortet er ikke spesiellt varmt... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Unnskyld idiotien min, men jeg er ikke veldig skarp på sånt, hvordan gjør man det? Alt jeg vet er at vifta går greit og raskt, og kortet er ikke spesiellt varmt... 5773594[/snapback] Du kan feks. laste ned rivatuner og logge tempen mens du spiller Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Sikker på at du har nyeste driver?? Lenke til kommentar
Kurdt Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Er det mulig at mangelen på Direct X kan være katalysten til en slik reaksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå