hamort Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei. Har sittet og ventet på v3i lenge nå og har tenkt å bestille den på tele2 til 923kr, men ser at de har slvr l7 til 139 kr. Hvilken telefon er det beste kjøpet, er det stor forskjell på disse? mao bør jeg vurdere slvr l7 istedenfor v3i. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du kan jo stille et annet spørsmål til deg selv da. Hvorfor har du venta på v3i? Hvis du har venta på den mobilen veldig lenge og den koster mindre enn 1000 kr med Abonoment, så synes jeg du skal gå for den, om du synes den ser best ut. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Forskjellen er vel stort sett at v3i har kamera med høyere oppløsning, og formfaktoren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For meg sto det også mellom de 2. Valget falt til slutt på Slvr L7. Grunnen er: Den er tynnere, ser mye bedre ut (synes jeg) og er en mye bedre telefon komplett. Ok kameraet er ikke det beste (vga), men det er det eneste minuset. Er vanskelig å si hva du skal velge. Du må oppleve telefonene. Jeg har ikke angret på L7en min. Dessuten er batteriet kjempebra (varte 1 uke med mye bruk). Så lykke til med valget. Er det noe annet du lurer på, så PM meg. Lenke til kommentar
sirnoble Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heisan. Jeg har hatt V3, bruker i dag SLVR, og hovedforskjellen ligger vel i at sistnevnte har mer minne og videpopptaksmuligheter, egentlig. Begge har samme menysystem, samme skjerm, samme kamera, tastene er hakket bedre på V3 (vanesak). Jeg er en fornøyd bruker. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå