notnA Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Bestilte UV-filter 24. april, men har enda ikke fått mitt. Why oh why? Fra UR Galaxy Ltd btw. Noen andre som har opplevd like lang leveringstid? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Bestilte et Hoya 77mm Super HMC Pro 1 UV Filter fra Mightyphoto på ebay. Kostet meg 48 dollar (overkant av 300 kroner), levert i løpet av 8-9 dager. Selger merket forøvrig pakken som gift så jeg slapp unna avgifter og fortollingsgebyr Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Bestilte UV-filter 24. april, men har enda ikke fått mitt. Why oh why? Fra UR Galaxy Ltd btw. Noen andre som har opplevd like lang leveringstid? 6082812[/snapback] Var jeg deg ville jeg sendt en epost og spurt om de hadde mottatt pengene dine og sendt filteret. Har handlet mange ganger hos URGalaxy på ebay, og det har aldri vært noen problemer derfra. Tenker det vil ordne seg. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Takk for tipset Sendte mail 11.05 men har fremdeles ikke fått noe svar. Sendte ny mail nå. Hrmpf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå