P__i__N Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Kommer ikke inn i windows x64 pga av bokstaven Å. Blir nektet adgang pga av passordet inneholder En Å og tastauret he forandra språkpakke til engelsk. Posta forum her i går. Fikk masse tilbakemelding . Men ingenting av det har hjulpet. Nå har jeg instaleret Windows xp media center på den andre hardisken. Er det noen måte å gå via media center og finne fram til språkpakke på windows x64? eventuelt slå av passordet? Når jeg går inn på den hardisken der windows x64 ligger og skal inn på admistrator mappe så blir jeg nekta adgang? hvordan kommer jeg forbi det? Vist jeg må slette hele x 64 versjonen så må jeg først ha ut di vikistige datane mine som ligger i nettopp admistrator mappen. Prøvte følgende tips i går : Alt+shif = ingen reaksjon det viser ingen No tegn eller EN tegn Bare blankt. Og dn vanlige go pilen alt + 0229 = ingen reaksjon tekstfeltet forblir blankt alt gr + 0229 = ingen reaksjon. tekstfeltet forblir blankt ALT + 0197 = ingen reaksjon. tekstfeltet forblir blankt Offline NT Password & Registry Editor = Nytter ikke. for der må jeg har driverne til sataraid opplegget på diskettstajson. Og diskettstasjonen kasta jeg for mange år tilbake. Prøvte også en eller an linux versjon. Men dr kom det og opp at jeg måtte ha driverene til sataraid. Håper noen kan hjelpe meg på forhånd takk Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 tror mest sansynlig at erd commander funker men det koster penger Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 alt + 0229, for liten å, alt + 0197, for stor Å, funker. Hvis ikke gjør du noe feil. Husk på at dette skal gjøres på numpad, som selvfølgelig innebærer at numlock må være aktivert. Lenke til kommentar
P__i__N Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Ja trykker knappen numlock men det nytter ikke det, Tekstfeltet forlblir blankt Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 prøvde det her på innlogging funker og gjøre sånn på min får å få å så det er bare du som gjør feil alt skal holdes inne mens du skriver alle tallene inn, og slippes etter at du har skrevet alle tallene (når du trykker på numlock skal et lys lyse på tastaturet) Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Som sagt, da gjør du noe galt. La meg guide deg gjennom det step by step: 1. Slå på maskinen, vent til login-vinduet vises. 2. Skriv inn brukernavn 3. Trykk tab, for å gå til passord-feltet. 4. Trykk NumLock, sjekk at lampen lyser. 5. Hold inn Alt, mens du holder den inne trykker du 0229 på numpad, "kalkulator"-delen til høyre på tastaturet. Slipp Alt. Du har nå en å i passordfeltet. Lenke til kommentar
P__i__N Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Har prøvt på den gamle pcen og. Nytter ikke. Numlock lyser og jeg holder inne alt og taster tallene. TEKSTFELTET forblir blankt. Skjønner ikke hvorfor andre får det til? Jeg Jør jo som det står Lenke til kommentar
P__i__N Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Som sagt, da gjør du noe galt.La meg guide deg gjennom det step by step: 1. Slå på maskinen, vent til login-vinduet vises. 2. Skriv inn brukernavn 3. Trykk tab, for å gå til passord-feltet. 4. Trykk NumLock, sjekk at lampen lyser. 5. Hold inn Alt, mens du holder den inne trykker du 0229 på numpad, "kalkulator"-delen til høyre på tastaturet. Slipp Alt. Du har nå en å i passordfeltet. 5772999[/snapback] DET FUNKA!! TUSEN TUSEN MILL GANGER TAKK Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det måtte inn med teskje, altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå