Matsemann Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei! Har et problem med brenneren min, en Sony dvd rw dw-q28a. Den klarer å brenne cd-rw, lese alle cd-er og dvd-er (har ikke prøvd å brenne cd-r elelr dvd-rw). Problemet er at den ikke klarer å brenne på mine dvd-r fra maxell. Når DVD-en står i dvd-stasjonen, sier windows at det er 0byte plass, og at 0byte er brukt. Har hørt at brenneren er den samme som en DRU-800A Hva skal jeg gjøre? Finnes det ny firmware/drivere? Jeg finner nemlig ikke min dvd-stasjon på sony sine support sider Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Et lite google søk gav meg dette. Har du prøvd andre typer plater? Nå kjenner jeg ikke produsenten av Maxell dvd-r plater, så jeg kan ikke si om det er platene det er noe galt med. Endret 18. mars 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Er det trygt å flashe den? Når jeg prøver sier den at den er kun for sony dvd rw dw-q28a, og det er jo min brenner, så det går vel da? Er det noe jeg må passe på? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hmm, flashet den til KYS04, men det hjalp ingenting... Har reboota. Takk for hjelpen så langt, men behøver vist litt mer. Men skal og prøve med noen andre DVd-er. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Idag ga en meg på NWF (norskwebforum) en annen en link til et program ved navn CDBurnerXP Pro. Jeg tenkte at jeg og skulle prøve programmet, og jaggu meg klarte det å brenne på mine DVD-plater Programmet finner man her: http://www.cdburnerxp.se/download.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå