RoosterX Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Pvr 350 sin tv-utgang er kun for visning av mpg2 (eks. det som blir tatt opp av tv kortet) i fullskjerm og med hw decode på eks. en tv med svideo inngang - ergo støtter ikke noen andre former for codec. Ei heller er det offisielt støtte for menyer på tv-ut delen(sagetv har en 'hack' for dette, men er delvis bra resultat), de andre av hauppauge's tv-kort uten dedikert tv-ut kjører såvidt jeg vet alle med sw decode av bildet - om du velger gjøre dette via tv-out på grafikkortet og har en ok cpu + ok grafikkort(i stigende rekkefølge på tv-ut kvalitet som jeg anbefaler-> radeon 9xxx series, gf 6600, og radeon x1x00 series - der sistnevnte gir best kvalitet) fungerer dette helt ok og -> fordelen med kjøre overlay på tvkort blir at du kan spille av alle filmtyper som windows støtter i de forskjellige HTPC programmer som finnes på markedet. eks. er beyond tv, sagetv, mediaportal o.l. Selv har jeg kjørt SageTv i noen år mot vanlig crt tv, og også prøvd alle htpc programmer som er støttet av hauppauge pvr x50 series - (med unntak av MS sitt produkt) - men har hele tiden kommet tilbake til sagetv. Til sist vil jeg nevne at pv350 sin tv-ut er av utmerket kvalitet - men selv kjører jeg gamle pvr250 nå. Endret 22. mars 2006 av RoosterX Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå