Gå til innhold

verktøy til case-mods

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et godt, gammaldags filsett er et must spørru meg. Rund, halvrund og flatfil! Men ungdommen nå til dags vil jo ikke gjøre håndarbeid men bare bruke maskinkraft... :yucky:

Med geriatrisk hilsen

Han Derre

5793121[/snapback]

Nåå, ikke ta alle over en kam da :p Eller hva de pleier å si :S

Jeg liker alltid maskinarbeid, men når det er lettest og du får det like bra som med hånd så bruker jeg seff det : )

Lenke til kommentar
Et godt, gammaldags filsett er et must spørru meg. Rund, halvrund og flatfil! Men ungdommen nå til dags vil jo ikke gjøre håndarbeid men bare bruke maskinkraft... :yucky:

Med geriatrisk hilsen

Han Derre

5793121[/snapback]

Nåå, ikke ta alle over en kam da :p Eller hva de pleier å si :S

Jeg liker alltid maskinarbeid, men når det er lettest og du får det like bra som med hånd så bruker jeg seff det : )

5794313[/snapback]

hehe, regna med at noen kom til å reagere på den ja :!:

Han Derre

Lenke til kommentar
du trenger også: litt kunnskap :!:

og pin uttager til molex kontakter hvis du skal skifte dem...

5794889[/snapback]

Eller bare småelektronikk skrujern^^ Binders funker sikkert også, men på ATX kontakten er det vanskeligere...

5795436[/snapback]

Hvis du sier at binders fynker. Vil da et sånn "verktøy" som kommer med DVD-brennere, som brukes for å ta ut skuffen uten strøm, fungere veldig bra? Dvs en stiv pinne av ett eller annet materiale?

Lenke til kommentar
du trenger også: litt kunnskap :!:

og pin uttager til molex kontakter hvis du skal skifte dem...

5794889[/snapback]

Eller bare småelektronikk skrujern^^ Binders funker sikkert også, men på ATX kontakten er det vanskeligere...

5795436[/snapback]

Hvis du sier at binders fynker. Vil da et sånn "verktøy" som kommer med DVD-brennere, som brukes for å ta ut skuffen uten strøm, fungere veldig bra? Dvs en stiv pinne av ett eller annet materiale?

5796294[/snapback]

Aner ikke hva du snakker om :p har aldri sett no sånn. Men er den liten nok, kommer mellom og ned ved molex'en, så burde det funke... Jeg husker ikke hva jeg brukte på hun(?) molex, men det var vel noe lignende.. husker faktisk ikke :p

EDIT: Bare å prøve seg frem da :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...