Tor Haakon Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hvordan fjerner man opperatør lås på K700i? Må den sendes inn? Har sett på Unlock.no Ser ut som det er bare på Nokia telefoner en får tilsendt en kode på. SE telefoner må sendes inn. Stemmer dette. Grunnen til at jeg skal låse opp telefonen er fordi den jeg har er død. Fikk låne denne telefonen (K700i) av en som hadde fått den i en gave (vet ikke hvorfor) av Netcom. Har telenor abb. selv. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dersom det har gått 12 mnd kan du få fikset det her: https://netcom.no/privat/kundeservice/koder.html Hvis ikke det har gått 12 mnd kan du ikke låse den opp med kode. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har også en K700i som må låses opp, denne er helt ny... Kan altså ikke unlockes med kode da? Høres rart ut. Hva må til da, datakabel og software som knekker den? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har også en K700i som må låses opp, denne er helt ny... Kan altså ikke unlockes med kode da? Jo men algoritmen for å få koden er ikke kjent. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Så det er bortkastet å prøve unlock.no som er nevnt? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Nei, men du må sende den inn hvis de skal åpne den for deg. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Typisk hehe fant det ut på unlock.no akkurat nå Jaja får se om det blir noe av å sende den avgårde, kanskje noen mobil butikker kan fixe det. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 "Noen mobilbutikker" kan ikke hjelpe deg med dette. Du må ha egen kabel og programvare. Ingen forhandlere driver med slik "useriøs" virksomhet, da dette ville bli slått ganske hardt ned på av operatøren(e) som forhandleren samarbeider med. -snubbel Lenke til kommentar
jic Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Hva med å ta en tur innom Gsmteknikk.no butikk. Klikk på lenke for å se hvor de holder til. Endret 24. mars 2006 av jic Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ingen forhandlere driver med slik "useriøs" virksomhet,5806437[/snapback] Det er nok det jo... Men er enig at det er ganske så useriøst av dem. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvordan fjerner man opperatør lås på K700i?Må den sendes inn? Har sett på Unlock.no Ser ut som det er bare på Nokia telefoner en får tilsendt en kode på. SE telefoner må sendes inn. Stemmer dette. Grunnen til at jeg skal låse opp telefonen er fordi den jeg har er død. Fikk låne denne telefonen (K700i) av en som hadde fått den i en gave (vet ikke hvorfor) av Netcom. Har telenor abb. selv. 5772604[/snapback] Du må nok sende inn din k700, ja. Brukte selv unlockshop. Det tok 4 dager fra jeg sendte den til jeg hadde den tilbake, så det kan anbefales.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Unlockshop er meget særiøse. En gang gikk en telefon i stykker pga. dette her, men da dekket Unlockshop tapet med ny telefon til kunden... Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette med operatørlås i seg selv kan man diskutere om det er seriøst fra teleleverandørene siden det er salgstriks. -Få med litt dårlig råd kjøper ny mobil til 3-4 tusen når de kan få den med abonemment til 5-600Kr å så betale ca 100'ings i mnd abonement som enslags nedbetaling i 12 mnd. Unlock f.eks virker seriøse så det er mulig jeg sender den dit hvis jeg ikke finner noen lokale som kan ta seg av saken. Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette med operatørlås i seg selv kan man diskutere om det er seriøst fra teleleverandørene siden det er salgstriks. -Få med litt dårlig råd kjøper ny mobil til 3-4 tusen når de kan få den med abonemment til 5-600Kr å så betale ca 100'ings i mnd abonement som enslags nedbetaling i 12 mnd. Unlock f.eks virker seriøse så det er mulig jeg sender den dit hvis jeg ikke finner noen lokale som kan ta seg av saken. 5808238[/snapback] Ser ut som du overså innlegget mitt, jeg postet adressen til gsmteknikk i oslo. Det er bare ta en tur innom butikken dems på Fredensborgveien 22 ligger bak Møllergata skole http://www23.aname.net/~gsmtekn1/shop/cont...03e1bf946b6b8a3 Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 jic - Joda jeg så det men bor litt mere mot midten av Norge for tiden så det blir litt langt å kjøre til Oslo bare for å sjekke det hehe, men takk for tipset! Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Trodde bodde i nærheten. Vel brutern fikk opplåsing kode fra telenor gjennom internet så kanskje fins for netcom også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå