linuxmakke Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei. Lurte på om det var mulig å få mac osx style på Windows XP? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ved å bruke et program som heter StyleXP. Det går fint på mange andre måter også men her er vel en enkel måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Thanks, har lastet ned style xp men den OSX BAR'en eg var ute etter fulgte ikke med. Help please? Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 bump bump bump Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du vet vel at det er unødvendig å bumpe allerede etter 30 min? Ja, det finnes et program som gjør det akkurat det samme som MAC baren. Søk på google.no så finner du det.. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg søker alltid på google før jeg spør, men jeg fannt ikke noe OT: Å bumpe så fort var kanskje unødvendig.. Endret 18. mars 2006 av linuxmakke Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 ingen som vet om noe? Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Ja, det er unødvendig og ikke lov. Så ikke gjør det igjen. Tror du kan finne noe på http://www.stardock.com/products.asp http://www.stardock.com/products/objectdock/, det er vel denne du leter etter. Endret 18. mars 2006 av mr_lf Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hvamed denne tråden. Jeg leste den for første gang i dag og det er utrolig mye tøft der. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 1. du trenger IKKE StyleXP. Alt du trenger er den kjente uxtheme.dll-patchen. TGTSoft er noen skække jævler som har smælt sammen et stygt program rundt denne patchen, og så tar betalt for det. 2. Sleng inn FlyaKite OSX, så har du "mac" Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Tusen takk =) Jeg hadde desverre installert Style XP før jeg leste dette, og nå ser det ut som om jeg må formatere rett og slett, musikk mappa mi har forsvunnet og mye mer, ikke sikkert det bare har med style xp å gjøre men det skjedde ivertfall når jeg installerte. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 FlyaKiteOSX var jo genialt. Endre litt på transparancy og endre litt på en tv config så ble desktopen ganske så fin Takk skal du ha Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå