Magnusha Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Er på utkikk etter en CPU kjøler, kriteriene for den er at den bør være så godt som lydløs og kjøle ganske bra! Noen som kan komme med noen forslag? Har en AMD 64 3200+ prosessor. Er den noen som også kan anbefale en passiv kjøler til et MSI K8N Neo2 Platinum? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har du en spesiell prisgrense, skal du overklokke, og har du stort kabinett? Thermalright 120 er en meget god kjøler og med en god vifte også stillegående. En papst 120mm bør passe bra. Blir en ganske dyr løsning da. Har selv en zalman cnps7000b-cu på min 3200 og det funker upåklagelig. Idle på rundt 35 grader på laveste hastighet. Når det gjelder chipset har jeg ikke så mye peiling men mange sitter jo med zalman sin passive til 50 kroner hos komplett.no. Du bør ha god luftgjennomstrømning i kabinettet for at den skal funke ordentlig men jeg vet ikke om den passer til hovedkortet ditt Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Okei! Har sett litt på Thermaltake Big Typhoon. Er denne noe og satse på? Noen som veit om det går ann å ha en passiv kjøling på hovedkortet mitt?? Har forresten ikke tenkt til å klokke! Har tenkt på Lian Li PC6070B Scand kabinettet. Endret 19. mars 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Big typhoon er en knall god kjøler.. Edit:Skriveleif Endret 19. mars 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå