boen00 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Glemte mobilen / mistet mobilen på fotballbanen, og nå har noen tatt sim-kortet Har jeg mistet forsikringen da? Siden den ligger på kortet? Og hva burde jeg gjøre, sperre det? Det er jo pinkode som jeg ikke tror noen knekker uten avanserte duppedingser... Mvh boen00 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ring operatøren din og sperr kortet. Du kan med engang etter dette stikke innom en forhandler (hvis operatøren din har dette) og få et nytt SIM-kort. Du må nok regne med å betale for dette, men du vil være oppe å gå igjen veldig kjapt. Lenke til kommentar
Monique Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Glemte mobilen / mistet mobilen på fotballbanen, og nå har noen tatt sim-kortet Har jeg mistet forsikringen da? Siden den ligger på kortet? Og hva burde jeg gjøre, sperre det? Det er jo pinkode som jeg ikke tror noen knekker uten avanserte duppedingser... Mvh boen00 5772563[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener...forsikring på kortet... hvis du mener forsikring på telefonen så har vel ikke det noe med kortet å gjøre eller? Du bør jo si ifra om stjålet sim. Du får et nytt og det gamle blir vel sperret. Selv om du tror folk ikke kan knekke osv. så er det nok greiest å gjøre ting så riktig som mulig, da er du iallefall sikker. Lenke til kommentar
boen00 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Tenkte på at forsikringen følger kortet? Men, OK. Da ringer jeg og sperrer kortet! Hvor mye koster et simkort? 150-200? Takker for utrolig kjappe svar Lenke til kommentar
Monique Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tenkte på at forsikringen følger kortet?Men, OK. Da ringer jeg og sperrer kortet! Hvor mye koster et simkort? 150-200? Takker for utrolig kjappe svar 5772593[/snapback] Er ikke helt sikker på pris, men er par, tre hundre må du nok regne med. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har du reiseforsikring i europeiske, eller foreldrene dine har? Skal ikke være egenandel på dette og du får alt nytt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tenkte på at forsikringen følger kortet?Men, OK. Da ringer jeg og sperrer kortet! Hvor mye koster et simkort? 150-200? Takker for utrolig kjappe svar 5772593[/snapback] Er ikke helt sikker på pris, men er par, tre hundre må du nok regne med. 5772656[/snapback] feil. har kopiert sim-kortet mitt 3 ganger, uten å betale. dette var på telekiosken på Åsane Senter i bergen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) feil. har kopiert sim-kortet mitt 3 ganger, uten å betale. dette var på telekiosken på Åsane Senter i bergen. 5772719[/snapback] Det er ikke feil. Mange forhandlere tar betalt for denne tjenesten. Vi velger ikke å gjøre det, men det finnes nok av de som gjør. Endret 18. mars 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Tenkte på at forsikringen følger kortet?Men, OK. Da ringer jeg og sperrer kortet! Hvor mye koster et simkort? 150-200? Takker for utrolig kjappe svar 5772593[/snapback] Hvorfor i all verden fikk du ikke sperret kortet med en gang? Du er jo tross alt ansvarlig for alt som skjer med abonnementet ditt frem til det sperres! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Vi er ikke pliktig til å ta betalt for simkort, men ofte tar man 100 kr. for dette hvis kunden kommer innom for kun å gjøre det... noen tar mer og andre mindre. Lenke til kommentar
Habist Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har fått nytt simkort to ganger. Ingen av gangene betalte jeg noe. Jeg bestilte å mine sider på telenormobil.no. Så hvis du har telenor abonnement så er det ihvertfall gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå