hotstepper Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hei! Jeg har en Nokia 7610, som har fungert fint for meg i over et år, men nå i d siste har jeg fått et problem. Når jeg mottar SMS'er kommer det ikke lenger "1 melding mottatt". Det kommer heller ikke meldingslyd. Ingenting signaliserer at jeg har fått melding, jeg må gå inn i inboxen og sjekke om det har komt noe nytt. Hva er gale? Kan det være at jeg har for mange SMS'er lagret i telefonen? Har godt over 2500 stk, men har enda god plass igjen på internminnet (ca 3 megabyte ledig). Endret 18. mars 2006 av mariusos Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei Har du bare prøvd å slå den av,ta ut simkort og deretter sette det inn i igjen og slå den på.Kan også være at du trenger sw oppdatering og Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hei Har du bare prøvd å slå den av,ta ut simkort og deretter sette det inn i igjen og slå den på.Kan også være at du trenger sw oppdatering og 5774583[/snapback] Takk for tipset. Prøvde dette, men ingenting endret seg. Softwareoppdatering? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Du må levere den inntil et serviceverksted og det går på garanti.Har du mulighet for levere den direkte til et serviceverksted så er det raskest.Hvor bor du?Du kan prøve å gjennopp rette til fabrikk innstillinger Endret 19. mars 2006 av smoker2 Lenke til kommentar
NooN Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 prøv å bytt tema/layout... funka til meg engang.. Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Det fikset seg da jeg slettet alle meldingene i inbox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå