Sweet Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) hei. Noen som har noen erfaringer med denne kjøleren? Iceberq4Pro Mht temperaturer og sånt, støy? effektiv kjøling? overklokking? Har en relativt høy temp på kortet under spilling, 90c. og idle på 75 grader stock, uten overklokking. Dersom denne viften ikke er noe tess, noen som har noen abefalinger til andre kjølere? Helst ikke for dyre da Mvh Sweet™ EDIT: Glemte og si hvilket kort det er, Gainward FX5600 Ultra 256MB Endret 18. mars 2006 av Sweet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Gå for VF-700 CU du, den Iceberg-saken så litt pingle ut Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 har du noen link til test eller erfaringer med temp idle/load med den? Så litt pingle ut ja,. hehe det var jo også en grunn Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Har litt tvil angående dette med bare vifter og ribber på GPU/CPU. Lurer litt på noe OTES system, som NV Silencer som blåser ut luften bak, ettersom disse viftene blåser varmen ut. Er det forskjell på disse og konvensjonelle vifter? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har silencer selv, grei nok den. Kjekt å få litt bedre luftflyt i kabinett. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 luft flyt har jeg.. 2x80mm foran og 1x80 i topp, 1x80 bak og PSU. så tror kanskje jeg får for Silencer jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå