MrJavalava Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hei. :-| Jeg lurer på hvordan levetiden for en laptop fra thinkpad t-serien, holder seg med årene, hvis man klarer å behandle den fint.. F.eks. hvite flekker p.g.a trykk fra baksiden av skjermen. Døde pixler, ukvasshet osv. Er det noen som syns at skjermene til ibm er dårlige i forhold til andre produsenters skjermer? :smile: Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jeg har hatt min T23 i litt over ett år nå, og dne har virklig fårr JULING. Like fin skjerm. Min "gamle" Thinkpad 600E har heller ingen problemer bortsett fra at den er treg i forhold ti nye maskiner. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Min T23 er helt ny. Skjermen kom dessverre med to døde piksler, en hvit og en blå, men de er heldigvis ut mot kanten av skjermen og sjenerer ikke nevneverdig. Skjermen er kanskje ikke den beste jeg har sett, den har blant annet ikke så store betraktningsvinkler. Men den er likevel helt grei. Angående soliditet: Skjermen er jo innkapslet med et titanium-deksel som virker meget solid. Jeg vil tro at det skal mye til før skjermen tar skade, selv om maskinen skulle få seg en trøkk. Ellers vant jo T23 suverent i en "notebook torture test" hos Smart Business Magazine (som dessverre tydeligvis ikke har egne websider lenger, så jeg finner ikke igjen testen. :sad:) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 14:49, skrev josteinsen:jeg har hatt min T23 i litt over ett år nå, og dne har virklig fårr JULING. Like fin skjerm.Min "gamle" Thinkpad 600E har heller ingen problemer bortsett fra at den er treg i forhold ti nye maskiner. Hva var det du sa om 600E? Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Ikke diss 600E :smile: Min lever i beste velgående ennå, skjermen også. Spec: P2 366 mhz, 288 mb minne, 20 GB hd og Nec 2100a 8/8/24/8x. [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-09-24 17:50 ] Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jepp...jeg er fremdeles veldig glad i min 600E og skal snart sette den opp med linux. Eneste som feiler den er naturlig nok batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå