since91 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Hei Jeg har nettopp kjøpt meg ett Line6 floorboard og en Pod 2.0. Alt funker utmerket, intill jeg skal koble pod'n til pc'n... Jeg bruker en slik: Jeg kobler opp, men pc'n finner ikke pod'n og omvendt. Så jeg har ikke kontakt i det hele tatt. Jeg bruker også Line6 pod 2.0's eget programvare. (kablene og lydkortet er i orden) Jeg kobler kabelen i pc til en ca. slik port: Men det funker fortsatt ikke... Noen som vet hva som kan vær galt? Hadde det kanskje heller svart seg å kjøpe en slik i stedet? : Endret 18. mars 2006 av Jonatan777 Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Kobler du pod´n til pc´n kun via den porten du beskriver her? I såfall så er det grunnen til at du ikke får lyd.. Det du beskriver er en midi port (gameport) Via denne porten sender du kun data, ikke lyd.. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Oi, glemte å skrive det. Det er ikke førts og fremst lyd jeg trenger, men data-kontakt, ja. Trenger det for å overføre forskjellige lyder og effekter til pod'n. Altså; skal bare overføre data. Noen som har løsningen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det ikkje USB på Pod 2.0? o_O Kun XT det kanskje... =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå