abene Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nytt sikkerhetshull oppdaget i IE Det er oppdaget et nytt sikkerhetshull i nettleseren Internet Explorer. Nettleseren kan krasje når du besøker enkelte nettsider. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Denne er jo gammel. Har lagt den på nettsiden min hvor det står at Explorer er en ustabil nettleser, at FF eller Opera er mye bedre. Hvis man allikevel velger å fortsette med IE, krasjer nettleseren. :!: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nok en grunn til å velge Firefox. Har du ikke prøvd den, så anbefaler jeg at du gjør det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nok en grunn til å velge Firefox. Har du ikke prøvd den, så anbefaler jeg at du gjør det. 5773042[/snapback] word Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ikkje eit problem som eg bryr meg i. Besøker ikkje tvilsome sider som kan benytte seg av denne feilen uansett. Men får håpe at problemet blir fiksa. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hva med å skru av javascript da Kan jo nevne at det vil hindre porblemer med javascript... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå