selfdestructo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Sjekk ut selv på http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 jepp, kjøpte en slik en og er meget fornøyd. fikk helt samme type av psdata (etter at min IBM 60G tok kveld, fikk WD 80G 8mb cache som kompensasjon) den lager sånne vakkum lyder ved boot og avslutning, kanskje d er meningen... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det er en knalldisk! ... hold deg langt unna IBM disker. Min andre IBM disk har begynt med de berømte skrapelydene nå! ... Men WD disken lager en søt liten brummelyd :smile: _________________ Med Vennlig Hilsen Frode Røhne - [[email protected]] Kromozon Studios - [http://www.kromozon.com] [ Denne Melding var redigert av: lavizh på 2002-09-24 12:47 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 nei kjøp 120Gb IBM til kr 1300! sjekk prisguiden. 120GXP serien er helt grei. bare tidligere modeller det var mye feil med. Lenke til kommentar
selfdestructo Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Takk! Noen fler meninger? Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Heisann. To IBM disker døde for meg med få måneders mellomrom. Evig eies kun det tapte:-(... Jeg har faset over til WD. Stille, raske og gode. Lenke til kommentar
enry Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 WDC 80Gb SE er vel det beste mulige valg. Og hvorfor kjøpe større disk om du ikke trenger det nå? Du kan kjøpe en til siden dersom du trenger det. Bedre det. Ikke IBM nei. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har hatt en slik disk i mange måneder (kjøpte da de var ganske så dyre :smile:) Og jeg har aldri hatt noen problemer med den, aldri noen ulyder e.l. Jeg bestilte i dag en make disk, bare at den var 120GB, så dette blir bra. WD Caviar 8mb Cache er etter mine erfaringer noen skikkelige knallgode disker Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 psssj, jeg har hatt mange ibm, var bare feil med 1 og den returnere jeg med en gang så fikk jeg ny som funka. ibm 120GXP er greit nokk! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hvis man ikke har noe imot litt extra støy så er WD tha way to go. Men vær obs på at det var en serie feil på 2MB utgaven som gjorde at diskene hadde forkortet levetid på endel av diskene. Vet ikke om 8MB utgaven har denne "feilen". Jeg har to Seagate barracuda 4 og er kjempe fornøyd med dem. De bråker ikke og som et lite pluss i boken er den på ca80000MB mens WD sin er på ca76000MB. Altså noen GB forskjell. Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg har hatt med 3 stk IBM-disker å gjøre. 2 Stk 30 GB GXP45 + 1 stk 41 GB GXP60. Alle røyk innen 10 måneder. I tillegg har flere av mine kompiser GXP60 disker av ulik størrelse... bare en av disse fungerer enda. En annen GXP120 har også røket. IBM anbefaler jo ikke at disken står på mer enn 300 timer pr måned i tillegg.. alle vi bruker nå Western Digital Lenke til kommentar
NeonBlack Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har en WD 80Gb 8mb cache.. er _meget_ fornøyd så langt! har vært tester mellom WD`s 2Mb cache vs 8Mb cache vs SCSI... 8Mb kom ut veldig bra i forhold til 2Mb - faktisk neste opp-imot SCSI i mange tilfeller.. husker ikke hvor jeg las testen; hw.no eller tom`s hw tror jeg.. jeppz Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: selfdestructo skrev (2002-09-24 13:01):Takk! Noen fler meninger? Du kan velge akkuratt den disken du har lyst på enten det er ibm eller wd, Mangen sier att ibm er dårlig, Javel men det er ikke min erfaring, Er meget fornøyd med IBM og WD. Lenke til kommentar
selfdestructo Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Kjøpte WD'en jeg. Ser ut til å funke knall den. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: selfdestructo skrev (2002-09-24 20:59):Kjøpte WD'en jeg. Ser ut til å funke knall den. Ja den burde jo gjøre det, Hadde du ventet at den ikke skulle funke. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hadde en IBM-disk.. Følte ikke for å støtte IBM mer etter dette, selv om 120GXP-serien sikkert er bra. Har nå WD 80GB 8MB + WD 120GB 2MB. Begge lever fortsatt, bra ytelse, sikkert litt støy, men viftene mine overdøver det. Kalde? Nja, i hvert fall når jeg har vifter som står og blåser på dem! IBM-disker har dødd, WD-disker har dødd, SG-disker har dødd, alle de andre merkene har også dødd. Det er bare å kjøre på - siden 8MB versjonen av WD gjorde det så bra i ]test her på hw.no, så hadde ikke jeg vært i tvil. PS. For all del, ikke velg WD pga. meg. Jeg har hatt en død IBM og klarer derfor ikke å være helt nøytral! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå