Gå til innhold

Hotmail på N70 ?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er har 2 spm.

1. Jeg har Hotmail og betaler for tjenesten (149,- pr. år) er det noen som vet om det går ann å sette opp mobilen(N70) slik at jeg kan motta e-mail?

2. Jeg har prøvd å sette opp flere e-post kontoer på mobilen, men ingen virker. MEN er det noen som vet hvordan jeg fjerner de uønskede kontoene? ( Når jeg går nå på meldinger har jeg 3 ulike hotmailkontoer som ikke virker )

På forhånd takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trodde at på den hotmailversjonen du betaler for kan du bruke på bl.a. mobil fordi den støtter pop, noe som ikke gratisversjonen gjør!?

Ikke skyt meg hvis jeg har feil...

5776078[/snapback]

det mener jeg også, sjekk om du har pop3støtte på hotmailadressen og bruk de instillingene :)

Lenke til kommentar

hmmmm..jeg ser jeg har en pop-mappe på min hotmailkonto, men skjønner ikke så mye :( når jeg trykker på POP-mappa står dette:

POP-e-posthenting

--------------------------------------------------------------------------------

Hent e-post fra selskapet ditt, en Internett-tjenesteleverandør eller enhver annen POP-konto (Post Office Protocol). Hvis du er usikker på noen av disse innstillingene, klikk Hjelp for å få vite mer. Klikk OK når du er ferdig.

Innstillinger for Første POP-konto:

POP-servernavn:

utg. e-postserver : skriver jeg der pop.hotmail.com ?

innk. e-postserver : smtp.hotmail.com

postbokstype : POP3 ?

er ganske grønn :blush: trenger noen tips her...

har prøvd det ovenfor, men ikke noe resultat annet enn at det står at den ikke får kontakt med servern

Lenke til kommentar

Hei igjen. Telenor har to tilkobling punkter telenor wap og telenor internet. Du må bruke den andre for og kunne sende og møta epost. Det finnes program som heter profimail og eg brukker den for epost den er bare best.

Lenke til kommentar

Hei nei dessvere bruker ikke hotmail eg. Men er sikkert at det er mulig og sete den op. Kanskje i tilleg må aktivere pop tilgang. Det måtte eg i hvertfall når eg ville bruke min mobil for og sjekke mitt yahoo konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...