ksolvik Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei. Jeg er har 2 spm. 1. Jeg har Hotmail og betaler for tjenesten (149,- pr. år) er det noen som vet om det går ann å sette opp mobilen(N70) slik at jeg kan motta e-mail? 2. Jeg har prøvd å sette opp flere e-post kontoer på mobilen, men ingen virker. MEN er det noen som vet hvordan jeg fjerner de uønskede kontoene? ( Når jeg går nå på meldinger har jeg 3 ulike hotmailkontoer som ikke virker ) På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei Den har ikke støtte for hotmail. Fpr å slette så går du inn på Meldinger>valg>innstillinger>velg>epost>åpne>valg,og deretter finner du postkassene dine og trykk på slett. Lenke til kommentar
jic Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg mener det bør gå ann. Hvis du kan sette den opp mot outlook så burde det gå ann å sette det opp på mobil også. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 går det ikke å videresende mail fra en hotmailkonto til en f.eks online.konto ? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det går ann det geirandreo Lenke til kommentar
JuB Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg leser hotmail på min k750, men det er via wap da, kanskje ikke sånn du vil ha det? Isåfall går jeg inn på http://mobile.msn.com, resten finner du utav Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg trodde at på den hotmailversjonen du betaler for kan du bruke på bl.a. mobil fordi den støtter pop, noe som ikke gratisversjonen gjør!? Ikke skyt meg hvis jeg har feil... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg trodde at på den hotmailversjonen du betaler for kan du bruke på bl.a. mobil fordi den støtter pop, noe som ikke gratisversjonen gjør!? Ikke skyt meg hvis jeg har feil... 5776078[/snapback] det mener jeg også, sjekk om du har pop3støtte på hotmailadressen og bruk de instillingene Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 hmmmm..jeg ser jeg har en pop-mappe på min hotmailkonto, men skjønner ikke så mye når jeg trykker på POP-mappa står dette: POP-e-posthenting -------------------------------------------------------------------------------- Hent e-post fra selskapet ditt, en Internett-tjenesteleverandør eller enhver annen POP-konto (Post Office Protocol). Hvis du er usikker på noen av disse innstillingene, klikk Hjelp for å få vite mer. Klikk OK når du er ferdig. Innstillinger for Første POP-konto: POP-servernavn: __________________________________________________________ utg. e-postserver : skriver jeg der pop.hotmail.com ? innk. e-postserver : smtp.hotmail.com postbokstype : POP3 ? er ganske grønn trenger noen tips her... har prøvd det ovenfor, men ikke noe resultat annet enn at det står at den ikke får kontakt med servern Lenke til kommentar
jic Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg pleier å bruke disse instillingene når jeg setter opp broadpark på mobilene mine, endrer bare info siden de fleste tlf har samme oppsett. Du kan se på en nokia tlf instilling og fikse det. http://www.dintelefon.net/index.php?option=com_epost Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hei, takk for mange tips, men får det ikke til å virke... jeg søkte noe på google og fant dette.. http://www.emailaddressmanager.com/tips/mail-settings.html da er det kanskje ikke noe håp ? ? Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei hvilken tilkobling punkt bruker du for epost? Det må bli internet tilkobling for og kunne sende og møta epost. Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg bruker tilkoblingspunktet som heter TELENOR, dette fikk jeg fra TELENOR sine sider... Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei igjen. Telenor har to tilkobling punkter telenor wap og telenor internet. Du må bruke den andre for og kunne sende og møta epost. Det finnes program som heter profimail og eg brukker den for epost den er bare best. Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 bruker du hotmail jmhdj ? Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei nei dessvere bruker ikke hotmail eg. Men er sikkert at det er mulig og sete den op. Kanskje i tilleg må aktivere pop tilgang. Det måtte eg i hvertfall når eg ville bruke min mobil for og sjekke mitt yahoo konto. Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Lastet ned profimail, men fikk ikke hotmailen til å virke. Den krever inng. og utg. server-oppsett, dette er jo noe ikke Hotmail har, så vidt meg bekjent Er der noen som vet noe annet så bare fortell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå