C00kie4fuN Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei! Hardwaren min er et ganske "hett" system. Jeg har et XFX 7800 GTX, 3,6 ghz pentium, 3 gb ram og to harddisker. Har et lite kabinett nå som overhodet ikke leverer de kjøleegenskapene som jeg leter etter. Er det noen som har noen tips til kabinett som kan fikse på dette. Har sett på mange stilrene fra Lian-LI, men jeg synes det er for lite vifteplasser. Jeg leter etter et kabinett som IKKE er glorete og plass til mange 120 mm vifter. Har også sett på CoolerMaster - CM Stacker 830, der er det jo plass sinnsykt mange 120 mm men det er så stiv pris på det. Er det noen som har tips til kabinett jeg kan velge. Støy er også en viktig faktor På forhånd takk Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Vanlig Stacker er konge kabinetter Ellers er jeg selv på utkikk etter Chieftec Big Tower, siden jeg syns de er sinnsykt fete Tenker da også på å slenge inn 2 centimeter tykke støydempematter. Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Siden mange av Lian-Li sine kabinetter er sinnsykt feeete kan jeg jo kankje banke ut noen ekstra viftehull (skummelt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå