christian1986 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) I dag da jeg våknet registrerte jeg at maskinen ikke lengre var på. Jeg prøvde så å starten den, ettersom windows update av og til slår den av. Men intet hjalp. Jeg begynte så å lete etter feilkilden. Det første jeg mistenkte var at skjermen hadde røket, for pcen fikk strøm. Men skjermen virket i beste velgående på min bærbare, ergo en feilkilde mindre. Da jeg så åpnet kabinettet la jeg merke til to ting: Det første var en mørk dur, som jeg mener kommer fra strømforsyningen. Men, det er jo strøm på pcene, så om det kan være denne vet jeg ikke. Det neste jeg oppdaget var at hk viften ikke gikk rundt, og tenkte da umiddelbart på en mulig overoppheting. Så sum a sumarum har jeg nå en pc som muligens får nok strøm, men som ikke gir bilde på skjermen... Hva kan det være? HJELP! (AMD 3500+, 3 gig Corsair minne, Asus A8N-sli, MSI 6600GT og 250+320GB hdd) Endret 18. mars 2006 av christian1986 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 hadde et NF-7 S V2.0 som det samme skjedde på, da ahdde chipset viften stoppet i løpet av natten, pg jeg fikk aldri bilde på det korte igjen Leveret kortet inn til datakjeden og de konstaterte at HK var dødt pga smeltet chipset eller noe sånt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja hovedkortet har nok takket for seg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå