T0th Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Den innebygde oppdateringstjenesten har som oppgave å laste ned siste programvare til W900i, men er det noen som har fått denne til å fungere? Jeg får følgende beskjed om jeg aktiverer tjenesten: "...kommunikasjonen ble avbrutt" Kan det ha noe med mobil-operatøren å gjøre. Bruker Telenor Dejuice kontant.. Det skal vistnok ha kommet ut en ny oppdat. i det siste. Endret 18. mars 2006 av T0th Lenke til kommentar
Kalle Kanon Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Fungerer på min. Kommer til slutt opp at jeg har siste versjon installert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei. Din tråd er både feilpostet og har et emne som bryter med tre-ords-regelen. Da du er relativt ny på forumet flytter jeg posten og gir deg muligheten til å endre emnefeltet selv. For å lese om inndelingen av amobil-forumet, se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 For å lese om emnefelt og tre-ords-regelen, les retningslinjene og nettiketten. Og som svar på spørsmålet ditt, jeg får nøyaktig samme feilmelding på min W900i når jeg prøver. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå