Nitrius Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Skal garantert ha meg dette spillet når det kommer ut om noen få dager, men jeg har et lite dilemma. Jeg har både Xbox 360 og en PC(se profil for spesifikasjoner) og lurer veldig på hva jeg skal kjøpe Oblivion til, så derfor lurer jeg på hva folket her har tenkt til? og hva ville dere annbefalt? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har du en god HDTV er det vel litt vanskeligere, men hvis du bruker en vanlig CRT TV til xboxen så er det jo ingen tvil om at PCen din er bedre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Okay, ser ut som det må bli til PCen da. Har en veldig dårlig tv til xboxen for å være ærlig Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Denne tråden skal under "Spillforum - for de mest omdiskuterte > The Elder Scrolls". Der er det alt ein tråd om dette emnet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546777&hl= No ser det riktignok ut til at trådtarter har bestemt seg for å gå for PC-versjonen, men han kan no alltids lese igjennom den tråden uansett. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg