Gå til innhold

Forslag til MC/ony video-musikk

Anbefalte innlegg

Heisann kjære forum.

Har i det siste filmet litt fra rundt om kring på mitt communities raid, og har lyst å sette de sammen til noe. Ikke for å flekke skills og si "vi er best" Men mest for at de jeg raider med kan se den og få seg litt latter.

Foreløpig har jeg planlagt å ha litt artige sanger, som passer til de forsjellige encounterne.

Feks: Dog-packs før lucifron, "dogs out - dmx"

Lucifon, "Lucifer - Jay-z"

Onyxia, "puff the magic dragon - fabulos four"

Noen med gode ider? Og helst noe som ikke er brukt 1000 ganger før :innocent:

Thelerius - Argent Dawn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du som spør om det virkelig er nødvendig å lage filmen:

Nei, selvfølgelig ikke, ingen wow filmer er nødvendige.

Jeg skal ikke gjøre det for show-off, eller for å vise hvor tøff jeg er. Jeg skal lage den for å ha det morro mens jeg gjør det, og kansje skape litt latter for guild-mates, men ikke noe mer en det. Er ikke som at jeg skal lage en post her på forumet:

"Sjekk min wow-film"

H.kon

Lenke til kommentar
Hva med å legge vekk alt den hip-hopen/trance/techno (whatever), og gi oss noe skikkelig musikk? Metal all the way :)

Vil anbefale In Flames, Metallica, Motörhead, Nightwish osv, mye bra der.

5781272[/snapback]

Siden når ble det der Metal?

Mitt forslag:

Gorgoroth - Profetens åpenbaring :green:

Lenke til kommentar
Hva med å legge vekk alt den hip-hopen/trance/techno (whatever), og gi oss noe skikkelig musikk? Metal all the way :)

Vil anbefale In Flames, Metallica, Motörhead, Nightwish osv, mye bra der.

5781272[/snapback]

Siden når ble det der Metal?

5785294[/snapback]

Grovt sett kan du si det er metall. Metallica - thrash metall, Nightwish - harry metall osv. for å være spesifik ;)

Uansett, on-topic. Njasj, musikk i seg selv er vel opp til deg hva du vil ha med. Generelt kan man si at du leter etter noe med trøkk i seg. Hva med Dream Theater - Learning to Live? Tatt fra vildens sky, rett som det er :whistle: .

Lenke til kommentar

Nightwish - Ghost Love Score...

Perfekt til bruk i Molten Core... :)

Andre nightwish sanger er heller ikke å forakte... Sangene til Within Temptation er heller ikke så dumme... :)

Og til alle dere som sier: hva er vitsen med en ny Onyxia/MC film? Så er svaret: Det er mye morsommere å ha en Onyxia/MC film lagd av sitt eget guild, enn av alle andre guilds... :) GL HF!

Lenke til kommentar

Jeg elsker selv å løpe rundt i Molten Core m/ Dimmu Borgir - Mourning Hall på Winamp. Har den deiligste introen i en sang EVER, og har digg fylde i resten av låta. Ellers er jeg veldig glad i Bananarama - Look on the Floor (Solange Mix), denne er av sorten electronica/dance, men gjør at selv det kjedeligste encounter blir gøy :)

BTW, jeg har sound-tracken fra EVE:Online, utrolig hvor godt den musikken passer til WoW, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...