sindre2 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann! Jeg tenkte å sette inn en 90mm vifte i forkant av kabinettet mitt for å få bedre luftgjennomstrømning gjennom kabinettet. Samtid tenkte jeg å bytte ut den 120mm kabinettvifta som det er "kast" i og lager en del støy. I samme slengen kan jeg vell også bytte ut skjermkortvifta som er på 90mm. Altså:: 1 stk 120mm kabinettvifte 2 stk 90mm vifte på skjermkort og i forkant av kabinettet Forutsettninger:: Relativt stille Sørger for mye luftgjennomstrømning og kjøling Led eller dioder er en fordel Tips meg hvis du vet av noe slikt Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Denne og denne bør hjelpe. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Hva med 92mm vifter da? Noen gode forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Støysvak 120mm vifte. Grønn LED-belysning Støysvak 92mm vifte. Uten LED-belysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå