crom7icc Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) heisann:) jeg har en acer travelmate 8202 men det er en ting jeg er litt usikker på noenganger så blinker ikonene på skrivebordet... jeg har de nyeste skjermkort driverne(ati radeon x1600) maskinen ble levert med win xp pro fat32 men har konverter filsystemet til ntfs. noen som har noen formening om hva dette blinke greiene kan komme av??det skal også nevnes at den til tider henger seg opp litt Endret 18. mars 2006 av crom7icc Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann. Hvilen skrivebordsoppløsning kjører du på? Og med hvilken oppdatéringsfrekvens? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har dette skjedd nylig, eller har det vært problem i lengre tid? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Heisann. Hvilen skrivebordsoppløsning kjører du på? Og med hvilken oppdatéringsfrekvens? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har dette skjedd nylig, eller har det vært problem i lengre tid? Hilsen, efikkan. 5772964[/snapback] hei jeg kjører på 1280x768 og 60hz da den sier jeg ikke kan ha raskere oppdateringsfrekvens en 60hz.. har avast antivirus men ingen software brannmur jeg fikk denne pc`n for to dager siden kjøpt ny fra ps.. har ahtt en lignende maskin tidligere men uten nevnte problem Endret 18. mars 2006 av crom7icc Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann. Hvilen skrivebordsoppløsning kjører du på? Og med hvilken oppdatéringsfrekvens? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har dette skjedd nylig, eller har det vært problem i lengre tid? Hilsen, efikkan. 5772964[/snapback] hei jeg kjører på 1280x768 og 60hz da den sier jeg ikke kan ha raskere oppdateringsfrekvens en 60hz.. har avast antivirus men ingen software brannmur jeg fikk denne pc`n for to dager siden kjøpt ny fra ps.. har ahtt en lignende maskin tidligere men uten nevnte problem 5774415[/snapback] Du bør legge inn en god brannmur. Jeg anbefaler ZoneAlarm. Var problemet der med en gang du fikk pcen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Heisann. Hvilen skrivebordsoppløsning kjører du på? Og med hvilken oppdatéringsfrekvens? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har dette skjedd nylig, eller har det vært problem i lengre tid? Hilsen, efikkan. 5772964[/snapback] hei jeg kjører på 1280x768 og 60hz da den sier jeg ikke kan ha raskere oppdateringsfrekvens en 60hz.. har avast antivirus men ingen software brannmur jeg fikk denne pc`n for to dager siden kjøpt ny fra ps.. har ahtt en lignende maskin tidligere men uten nevnte problem 5774415[/snapback] Du bør legge inn en god brannmur. Jeg anbefaler ZoneAlarm. Var problemet der med en gang du fikk pcen? Hilsen, efikkan. 5775602[/snapback] ja problemet va der fra første oppstart... joa kunne sikket instalert en software brannmur men inntil videre synes jeg at hardware brannmuren holder har en zyxel zywall 10 IDP brannmur... men skjønner ikke så mye av det probemet med skjermen eller skjerm kortet...såklart kan pc`n ha blitt levert med skadet kort men dt er vel egentlig minimale sjangser for at det kan skje.. jeg har sendt en mail til supporten hos acer norge nå også så mulig de har noen ider til hva problemet er Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har du prøvd å legge inn Windows på nytt? Eventuellt noen form for "recovery"? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Har du prøvd å legge inn Windows på nytt? Eventuellt noen form for "recovery"? Hilsen, efikkan. 5775879[/snapback] satt og tenkte på om jeg skulle instalere win xp fra en cd jeg har og ikke bruke det ferdig instalerte systemet.. driver og laster ned de forskjellige driverne til pc`n her nå så får man se om det hjelper takk for hjelpen iallefal:) Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvordan blinking da mener du? Før hendte det at jeg selv hadde det på Laptopen, når jeg hadde XP Pro på den. Det var helst når jeg la ned sider og trykka WinKey+M. Da la den ned alle sidene, og da kunne det blinke litt noen ganger, men aldri til vanlig nei. Har nå Windows 2000 Pro Eng+Sp4 og da har jeg ikke dette problemet mer. Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hvordan blinking da mener du? Før hendte det at jeg selv hadde det på Laptopen, når jeg hadde XP Pro på den. Det var helst når jeg la ned sider og trykka WinKey+M. Da la den ned alle sidene, og da kunne det blinke litt noen ganger, men aldri til vanlig nei. Har nå Windows 2000 Pro Eng+Sp4 og da har jeg ikke dette problemet mer. 5776186[/snapback] det skjer som regel når man kommer ut på skrivebordet etter å ha hatt web sider e.l og selve skjermen blinker oxo noenganger..dvs slår seg av noen ms for så å slå seg på igjen. men jeg har fått ordnet dette nå etter en reinstalering av win xp.. jeg brukte en xp cd jeg hadde kjøpt isteden for ferdig pakken til acer da ble iallefal blinkingen borte:) Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ikke for å strø salt i såret, men jeg tror ikke det var CD`en som gjorde det altså. Sorry. Lenke til kommentar
crom7icc Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Ikke for å strø salt i såret, men jeg tror ikke det var CD`en som gjorde det altså. Sorry. 5777436[/snapback] nei ikke vei jeg hva som gjorde det...men nå virker det iallefal etter en reinstal så da gidder jeg ikke bry meg noe mer om det for denne gang hehe..men skal bli litt intresant å se hva acer svarer meg på den mailen jeg sendte de om de har noen andre forslag til hva det kom av da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå