Gå til innhold

XP bedre cs server enn RH?

sfenne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, kort og godt. Har lest en del tester på dette og linuxbaserte cs-servere gir MYE bedre ytelse. Windows-servere begynner å lagge etter en stund mens linux-servere har det likt hele tiden.

Hva som har skjedd i ditt tilfelle vet jeg ikke, men linux skal være bedre.

Lenke til kommentar

har testet dette ut og når man kjørte over 12 spillere på windows-serveren , så begynte det å lagge en del.Med linux-server , som ikke var optimalisert på noen måte kunne vi kjøre 2 12'er servere uten at det hakket.Samtidig kjørte man en apache-server på denne og for å konkludere dette vil jeg si at linux er suverent som server. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg kan bare si at jeg per i dag drifter 10 cs servere som alle kjører på trustix. Det har oppetid på over 200 dager og er dønn stabile. Etter at hlds 1.1.1.0a beta kom ut trenger man ikke å restarte dem etter vac update engang. _Ingen_ kan få meg til å bytte fra et gratis OS til windows XP!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-26 12:04, skrev Cappo:

Kanskje jeg skulle ha Dual Boot mellom Linux og WinXP, sånn at jeg kan være enda mer |337 fordi CS går fortere i Linux og jeg rekker å fragge flere og reloade fortere. :razz:

Såvidt jeg vet er det ikke noe HL-klient til Linux... Kun HL-server. Du kan jo bruke WINE, men det senker bare ytelsen i forhold til Win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...